۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۲۶۶۹۷۷
حجت‌الاسلام الهی راد:

طرح ولایت بنیان‌ساز و بصیرت‌افزا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر آموزش‌های آزاد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این‌که طرح ولایت بنیان‌ساز و بصیرت‌افزا است، گفت: این طرح نظام فکری و چهارچوب اندیشه اسلامی را در اختیار دانشجو و طلبه قرار می‌دهد.
الهي راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام صفدر الهی راد مدیر آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) درنشست سالانه اساتید طرح ولایت که قبل از ظهر امروز در تالار این مؤسسه برگزارشد، گفت: اساتید طرح ولایت به صورت خالصانه در این طرح مقدس تلاش می‌کنند که این موضوع بسیار با اهمیت است.

 

حجت الاسلام الهی راد با اشاره به ویژگی طرح ولایت گفت: یکی از ویژگی های شاخص این طرح بنیان سازی است که نظام فکری و چهارچوب اندیشه اسلامی را در اختیار دانشجو و طلبه قرار می دهد.

 

وی افزود: به جز آثار اعتقادی و معرفتی که این طرح دارد از آثار مهم دیگری که می توان به آن اشاره کرد آثار تربیتی و بصیرتی است که در میان دانش پژوهان نمایان شده و سبب بصیرت افزایی دانشجویان می‌شود.

 

مدیر آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) تصریح کرد: برای رسیدن به نظام های اجتماعی که برای ما یک ضرورت است چاره ای نیست مگر این‌که از اندیشه های بنیادین به آن رسید.

 

حجت الاسلام الهی راد ابراز کرد: ما اعتقاد داریم که برای حل مسائل و مشکلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور حتما باید به اندیشه های بنیادین تکیه کنیم.

 

وی با اشاره به اهمیت نیاز اجرای طرح ولایت در کشور گفت: امروزه شاهد هستیم که در دانشگاه های کشور از سوی روشنفکرها حمله‌هایی نسبت به اندیشه های بنیادین و شبهاتی در حوزهای معرفت شناسی، حقوق و اخلاق می‌شود که این امر اهمیت نیاز طرح ولایت را می رساند./1325/پ202/ی

ارسال نظرات