۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۲۶۵۴۲۱

روزنامه صهیونیستی از مأیوس شدن عباس از به نتیجه رسیدن مذاکرات صلح خبر داد

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که رییس تشکیلات خودگردان فسطین از به نتیجه رسیدن مذاکرات سازش ناامید شده و به همین دلیل به فکر مراجعه به سازمان‌های بین‌المللی افتاده است.
عباس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در چاپ روز چهارشنبه نوشت «محمود عباس» (ابومازن) رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از به نتیجه رسیدن مذاکرات سازش با طرف اسرائیلی ناامید شده است و بر این اساس راهبرد خود را تغییر داده و برای رسیدن به امتیازات بیشتر در حال مراجعه به سازمان‌های بین‌المللی است.

 

«عاموس هرئیل» تحلیلگر هاآرتص به نقل از منابع امنیتی و اطلاعاتی عالیرتبه صهیونیستی اعلام کرد: ابو مازن از به نتیجه رسیدن مسیر سیاسی ناامید شده است و این موضوع به دو دلیل باز می‌گردد: اول اینکه مذاکران میان تشکیلات خودگردان و اسرائیل به هیچ نتیجه‌ای در گذشته نرسیده است و عامل دوم به اظهارات متناقض «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به ویژه در راه‌حل «دو دولت» باز می‌گرد. او یکبار در تبلیغات انتخاباتی‌اش (اسفند 1393) اعلام کرد با این موضوع موافق نیست اما د رنتیجه فشارهای غربی  وآمریکایی حرف خود را نقض کرد.

 

این روزنامه صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که امکان «انتفاضه سوم» فعلا مطرح نیست و خطری حقیقی در این مورد وجود ندارد.

 

فلسطین از اول آوریل امسال (2015) رسما عضو دادگاه لاهه شد و پرونده‌های فلسطینی آماده ارائه به این دادگاه در ماه جاری (ژوئن) هستند./982/ب101/د

ارسال نظرات