۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۶۵۲۱۶
راه امام/ معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین در گفت‎وگو با رسا؛

آل‎سعود خادم اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین با تاکید بر مبارزه با ظالمان جهان خاطرنشان کرد که آل‎سعود خادم رژیم اشغالگر صهیونیست است و هیچ گاه در مقابل این رژیم موضع نگرفته است.
ابراهيم صالح

 

حجت الاسلام عبدالله ابراهیم صالح، معاون دبیرکل جمعیت العمل اسلامی بحرین و استاد حوزه علمیه، در گفت‌و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) به بررسی اندیشه‎های ایشان پیرامون اسلام آمریکایی پرداخت و گفت: اسلام آمریکایی در راستای دفاع از ظالمان و مستکبران جهان به مبارزه با مظلومان و کشورهای حامی آزادی و حقوق بشر می‎پردازد.


وی افزود: مستکبران برای رسیدن به اهداف شوم خود در کشورهای منطقه، اسلام به اصطلاح آمریکایی را پایه گذاری و ترویج کردند. حقوق مستضعفان و کشورهای مظلوم در قوانین اسلام آمریکایی هیچ جایگاهی ندارد.


این استاد حوزه علمیه بحرین، انگلستان را اولین کشور استعمارگر دنیا خواند و تصریح کرد: برخی از حاکمان کشورهای منطقه مانند آل‎سعود برای محقق ساختن اهداف و آرمان‎های آمریکا و انگلیس دست به هر جنایتی می‎زنند. آل سعود، اصل وجودی آن در منطقه خدمت به استعمارگران جهان است و همچنین نقش لیدری را در بین کشورهای عربی ایفا می‎کند.


علمای دربار آل‎سعود به ظلم مشروعیت بخشیدند


وی اسلام حقیقی را مدافع مردم مظلوم جهان دانست و ادامه داد: علمای اسلام در دفاع و نشر اسلام حقیقی و معتدل نقش اساسی دارند و برخی از علمای دوران کنونی باتوجه به شناخت خوب حق و حقیقت به دفاع از ظالمان می‎پردازند. 


عبدالله ابراهیم صالح علمای وابسته به دربار آل‎سعود را بسیار دور از اسلام دانست و تصریح کرد: جرم و جنایت در کشورهای منطقه و اجبار مردم به عمل به فتواهای بی اساس علما را دو رکن اساسی حکومت آل‎سعود است. علمای وهابی با فتواهای بی اساس خود در راستای اهداف دشمنان قدم بر می‎دارند.


وی افزود: علمای دربار حکومت آل‎سعود مانند اموی‎ها هیچ گاه از اسلام دفاع نکردند و با فتواهای خود به ظلم مشروعیت بخشیدند.


 معاون دبیر کل جمعیت العمل اسلامی بحرین به بررسی اندیشه‎های امام خمینی پیرامون مسأله فلسطین پرداخت و گفت: هر گونه تجاوز ظالمانه‎ در دین اسلام حرام است ولی متاسفانه آل‎سعود مانند رژیم اشغالگر اسرائیل به تجاوز علیه مردم مظلوم یمن پرداخته است.


وی تاکید کرد که آل‎سعود از حامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی است و نسبت به تجاوزات این رژیم علیه فلسطین هیچ گونه واکنشی نشان نمی‎دهند زیرا آنان خادم اسرائیل هستند و همه فعالیت‎های این خاندان در راستای حفظ صهیونیست در فلسطین است.
هیچ کدام از مسلمانان حقیقی مانند امام خمینی(ره) این گونه اقدامات را نمی‎پذیرند./994/ب911/ک

ارسال نظرات