۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۲۶۴۰۵۱

تسلیت آیت الله نمر به خانواده شهدای حادثه قدیح

خبرگزاری رسا ـ خانواده آیت الله نمر پس از ملاقات با وی پیام تسلیت این روحانی در بند آل سعود را به خانواده‌های شهدای حادثه قدیح ابلاغ کردند.
آيت الله نمر باقر النمر


به گزارش خبرگزاری رسا، پس از وقوع حادثه تروریستی در مسجد امام علی (ع) در منطقه قدیح استان قطیف عربستان، بسیاری از علما و شخصیت ‌های برجسته سیاسی این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

 

همچنین با شکوه‌ترین تشییع جنازه‌ای که عربستان شاهد آن بود برای تشییع پیکر شهدای این حادثه تروریستی برپا شد و مقامات امنیتی تلاش زیادی کردند که این تشییع جنازه به یک تظاهرات ضد حکومتی تبدیل نشود اما تلاش آن‌ها تقریبا بی نتیجه بود.

 


برخی از منابع تحلیلی عربستان اعلام کردند که احتمال دارد برای اینکه حکومت مرکزی وضعیت را آرام کند، حکم عفو پادشاهی برای آیت الله نمر، روحانی مجاهد عربستانی که آل سعود لقب "راس فتنه" به وی داده بود، صادر شود.
 
در همین راستا به خانواده آیت الله نمر اجازه داده شد تا با وی در زندان حایر ریاض، پایتخت عربستان ملاقات کنند.

 

محمد النمر  ، برادر آیت الله نمر پس از ملاقات اعلام کرد که برادرش پس از ابلاغ سلام به تمام مسلمانان به ویژه شیعیان شرق عربستان، به شدت از حادثه تروریستی منطقه قدیح متاثر شد وضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدا برای ایشان طلب صبر و اجر کرد.


آیت الله نمر در این دیدار به مسلمانان توصیه کرد که نسبت به فتنه افروزی‌های دشمن برای برانگیختن تعصبات مذهبی هوشیار باشند و نگذارند دشمن بین صفوف اتحاد آنان خللی ایجاد کند./1321/ب901/ک

ارسال نظرات