۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۶۳۸۴۴

نامگذاری خیابان‌های قطیف به نام شهدای حادثه قدیح

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیته فرهنگی استان قطیف اعلام کرد که شهدا رمز بصیرت شهروندان عربستانی در شرق این کشور هستند و باید اقدامات فرهنگی برای زنده نگهداشتن یاد شهدا انجام شود.
مسعود جبير مسوول کميته فرهنگي در استان قطيف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی وقوع حادثه تروریستی در منطقه قدیح استان قطیف عربستان، مردم این استان برای زنده نگهداشتن یاد شهدای این حادثه و فراموش نکردن جنایات عناصر تکفیری و تروریستی تصمیم گرفتند به اقدامات فرهنگی در این زمینه اهتمام بیشتری بورزند.

 

در همین راستا کمیته فرهنگی در استان قطیف قصد دارد نام برخی خیابان‌های این استان قطیف را به نام شهدای قدیح نامگذاری کند.

 

فهد الجبیر، دبیر کمیته امور فرهنگی استان قطیف در مصاحبه‌ای اعلام کرد: شهدا رمز بصیرت مردم منطقه شرقی عربستان هستند و این اقدام نیز در راستای زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای عزیز ما است.


وی به حضور با شکوه مردم در تشییع جنازه شهدای حادثه قدیح اشاره  و تصریح کرد: این حضور چشمگیر مردم در منطقه نشانگر
این است که اهالی شرقی عربستان نمی‌گذارند معاندان با اقدامات تروریستی و فتنه افروزی و برانگیختن تعصبات مذهبی ، اتحاد مسلمانان این منطقه را بر هم زنند.


دبیر کمیته فرهنگی استان قطیف افزود: جای تعجب است که عناصر تروریستی یک بار تلاش کردند با مورد هدف قرار دادن مردم بی گناه منطقه دالوه در الاحساء به اهداف شوم خود دستیابی پیدا کنند که نتوانستند ولی برای بار دوم این اشتباه را در منطقه قدیح استان قطیف تکرار و میزان جهالت و حماقت خود را نشان دادند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات