۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۲۶۳۶۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار:

تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار، رهبری های امام راحل و ایمان و تقوای رزمندگان را مهم ترین عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دانست و افزود: رزمندگان اسلام با لبیک به ندای رهبر خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و در برابر همه دنیا ایستادگی کردند.
ولايت فقيه

به گزارش خبرنگار خبرنگار رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام حجت‌الله نجار فیروزجایی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه فریدونکنار امروز در همایش مقاومت و ایثار در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه این شهرستان با تبریک ایام شعبانیه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی خواست خداوند بود و حمایت امت و هدایت رهبری موجب این پیروزی شد.

 

وی ایمان، صبر و اطاعت از رهبری را از مهم ترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد و افزود: امروز نیز رمز پیروزی ما در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار با تاکید بر این که زندگی ما امروز مملو از لحظاتی است که به مراحلی که شهدا رسیدند می توان رسید، گفت: رمز پیروزی رزمندگان ما در دفاع مقدس ایمان به خدا، صبر و اطاعت از رهبری است.

 

وی با بیان این که پیروزی رزمندگان از نگاه امام خمینی(ره) توفیی الهی بود، تصریح کرد: شهدا از سوی خداوند مامور شدند تا سربازان شیطان را از سرزمین ارزش ها دور کنند.

 

حجت الاسلام نجار با بیان این که امروز دشمن کاری را که از راه جنگ نتوانست انجام دهد از راه تحریم ها، تهاجم فرهنگی، جدایی بین مردم و نظام اسلامی می خواهند ارزش های الهی را نابود کنند، عنوان کرد: ایمان آن چیزی عامل پیشروی دلاوران در جنگ تحمیلی بود.

 

وی با بیان این که هر زمان در مسیر الهی باشیم، نعمات الهی به سمت ما سرازیر می شود، اعلام کرد: نصرت خدا در اطاعت از او به ما می رسد و یکی از درس هایی که آزاد سازی خرمشهر به ما می دهد، همین است.

 

حجت الاسلام نجار با اشاره به این که در کنار ولایت فقیه و یکدیگر بودن باعث موفقیت ما می شود، گفت: با همدلی و همزبانی و تبعیت از رهبری می توانیم، حوادث را با موفقیت پشت سربگذاریم.

 

وی، رهبری های امام راحل و ایمان و تقوای رزمندگان را مهم ترین عامل پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی دانست و افزود: رزمندگان اسلام با لبیک به ندای رهبر خود در جبهه های حق علیه باطل حضور یافته و در برابر همه دنیا ایستادگی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فریدونکنار، ولایت فقیه عامل پیروزی های سی ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی دانست و خاطرنشان کرد: ولی فقیه در نظام اسلامی یک جایگاه تأثیر گذار و به عنوان رکن اصلی این انقلاب محسوب می شود.

 

وی با اشاره به این که این جنگ نابرابر زمانی به ملت ایران تحمیل شد که ایران اسلامی از وضعیت نظامی مناسبی برخوردار نبود، ادامه داد: کشورمان در ان مقطع از یک ارتش و سپاه مسنجم برخوردار نبود.

 

حجت الاسلام نجار با بیان این که دشمنان تصور می کردند با جنگ تحمیلی می توانند ایران اسلامی را نابود کنند، بیان داشت: علیرغم همه تلاش های بین المللی برای شکست کشورمان جنگ تحمیلی هشت سال به طول انجامید و ملت ایران پیروزی از میدان نبرد بیرون آمدند.

 

وی با بیان این که ابرقدرت های شرق و غرب با تحریک صدام معدوم فکر می کردند انقلاب نونهال ایران اسلامی با حمله نظامی سقوط خواهد کرد، تصریح کرد: اما به فضل الهی ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی با همدلی و وحدت و نیز پشتیبانی از ولایت فقیه توانستند در این جنگ نابرابر فائق شوند و سربلند بیرون بیایند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات