۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۶۲۸۴۷
از سوی معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت؛

کتاب «حدیث انتظار» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت گفت: کتاب «حدیث انتظار» از مجموعه کتاب‌های «تبلیغ معارف مهدوی» از سوی معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت منتشر شد.
 حجت الاسلام محمدرضا نصوري، معاون تبليغات و ارتباطات مرکز تخصصي مهدويت

 

حجت الاسلام محمد رضا نصوری، معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز، ویژه دهه مهدویت امسال پرداخت و گفت: به منظور تعمیق فرهنگ مهدویت کتابی با عنوان «حدیث انتظار» از مجموعه کتاب‌های «تبلیغ معارف مهدوی» از سوی معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت، منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام نصوری بیان کرد: مبلغان درباره امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سخنرانی می‌کنند، اما اطلاعات کمی از مسائل تخصصی مهدویت دارند، بنابراین برای این که محتوای صحیح و منابع معتبر در زمینه مهدویت در اختیار مبلغان و سخنرانان قرار گیرد، کتاب «حدیث انتظار» به همت مرکز تخصصی مهدویت منتشر شده است.

 

وی در ادامه سخنانش به عناوین و بخش‌های مختلف کتاب «حدیث انتظار» اشاره کرد و گفت: این کتاب از هشت بخش اصلی تشکیل شده است، بخش اول این کتاب با عنوان «سوژه­های سخن در عرصه فرهنگ انتظار» به قلم حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، بخش دوم آن با نام «نمونه سخنرانی‌های مهدوی» شامل چگونگی ورود مبلغان به مباحث مهدویت، سخنرانی‌های آیت الله حائری شیرازی، حجت الاسلام عالی و حجت الاسلام محسن قرائتی به همراه منابع و عناوین آیات و احادیث است.

 

 

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت ابراز کرد: این کتاب همچنین از بخش‌های «نکته‌ها و سوژه‌های مهدوی از منظر قرآن و روایات»، «فضیلت‌ها و ویژگی‌های شب نیمه شعبان»، «غرب و مهدویت»، «احکام منتظران» درباره اعمال و احکام نیمه شعبان، ویژه نامه «ارتحال حضرت امام خمینی رحمة الله علیه با محوریت مهدویت» شامل نقشه راهی از فرمایش‌های امام خمینی رحمة الله علیه نسبت به مهدویت و نمونه سخنرانی درباره پیوند امام راحل و مهدویت از حجت الاسلام محسن قرائتی،‌ تشکیل شده است.

 

حجت الاسلام نصوری اظهار داشت: بخش پایانی این کتاب شامل ویژه نامه «کودک و نوحوان» است و برای مبلغانی که قصد دارند در دهه مهدویت برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان اجرا کنند، مناسب است.

  

معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت بیان کرد: علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب با شماره‌های 33773801 -025 و 33749565 -025 تماس حاصل کنند یا به آدرس قم، خیابان شهدا، کوچه 22 (آمار)، بن بست شهید علیان، پلاک 24 مرکز تخصصی مهدویت مراجعه کنند./998/ت302/ق

ارسال نظرات