۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۶۲۶۶۴
روحانی عربستانی:

حاصل اقدامات تروریستی اتحاد بیشتر مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان عربستانی با تاکید بر اینکه دشمن در پی اختلاف افکنی میان طوایف مسلمانان است به مردم شرق عربستان هشدار داد که با بصیرت نقشه‌های شوم دشمن را نقش برآب کنند.
حجت الاسلام العنکي از علماي عربستاني


 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس العنکی از روحانیان برجسته شهرک قدیح در استان قطیف عربستان سعودی انفجار تروریستی روز گذشته در مسجد امام علی ع این منطقه را محکوم کرد.

 

وی این اقدام را عملیاتی  از پیش برنامه ریزی شده دانست و افزود: علی رغم اینکه دشمن در صدد اختلاف افکنی و فتنه افروزی میان طوایف مسلمانان است اما باید مردم نسبت به این هدف شوم دشمن بصیرت داشته باشند و به آتش این فتنه دامن نزنند.

 

این روحانی عربستانی با تاکید بر حفظ هرچه بیشتر وحدت به ویژه در شرق عربستان که دشمن برای برهم زدن آسایش و امنیت آن برنامه ریزی کرده است، افزود: علمای منطقه بر فراز منابر و رسانه‌ها گروهی با تمام توان خود نقشه اختلاف افکنی دشمن را نقش بر آب کنند و نگذارند دشمنان اسلام با این حربه قدیمی راه به جایی ببرند.

 

وی با اشاره به عبارت «الفتنة اشد من القتل» ابراز کرد: شهدایی که در این حادثه تروریستی به ملکوت اعلی پیوستند در بهترین روز یعنی روز جمعه و در بهترین حالت یعنی در حال نماز و در پاکیزه ترین مکان یعنی مسجد با ملاقات پروردگار خود رفتند.

 

حجت الاسلام العنکی در پایان از مقامات سعودی و فعالان حقوقی این کشور درخواست کرد تا با وضع قوانین سختگیرانه نگذارند افراط گرایان به راحتی به فعالیت‌های تروریستی دست بزنند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات