۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۶۲۶۳۶
در واکنش به انفجار انتحاری در عربستان؛

موجی از تظاهرات استان القطیف را فرا گرفته است

خبرگزاری رسا ـ در پی وقوع حادثه تروریستی در شرق عربستان ساکنان این منطقه در فراخوانی از تمامی مردم این منطقه خواستند که در تظاهرات امروز که برای محکوم کردن اینگونه اقدامات برپا می‌شود شرکت کنند.
اقدامات تروريستي  در شرق عربستان


 

به گزارش خبرگزاری رسا، ساکنان استان قطیف در شرق عربستان در پی وقوع حادثه تروریستی روز گذشته در مسجد امام علی (ع) در منطقه قدیح این استان، در فراخوانی از مردم دعوت کردند که تا در تظاهراتی که در راستای محکوم کردن این اقدام تروریستی امروز در شهرک قدیح برگزار می‌شود شرکت کنند.


در این فراخوان آمده است که این تظاهرات از محل وقوع حادثه یعنی مسجد امام علی (ع)  آغاز می‌شود. 

 

این در حالی است  که روز گذشته نیز پس وقوع این حادثه منطقه القطیف شاهد تظاهرات باشکوهی در راستای محکوم کردن اقدامات تروریستی و تحرکاتی که به قصد ایجاد اختلاف و فتنه افروزی میان شیعه وسنی است برگزار شد.

 

تظاهر کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهایی ضد آل سعود، مسوولیت این انفجار را متوجه دستگاه حکومتی عربستان دانستند و از مراکز قضایی خواستند تا به سرعت عاملان اصلی این جنایت را به سزای عملشان برسانند.


در بیانیه اختتامیه این تظاهرات آمده است که مردم شیعه استان القطیف با اینگونه اقدامات دست از احیای شعائر دینی بر نداشته و بیشاز پیش با بصیرتی دو چندان مراقب اعمال و تحرکات فتنه افروزانه گروه‌های افراطی هستند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات