۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۶۲۵۹۶

شورای عالی قضاوت عربستان انفجار تروریستی در القدیح عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ شورای عالی قضاوت عربستان ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در مناطق شیعه نشین از آل سعود خواست تا با تبعیض با شیعیان این کشور برخورد نکنند.
انفجار مسجد امام علي قديح استان قطيف عربستان
 
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای عالی قضاوت عربستان سعودی حادثه تروریستی منطقه قدیح استان قطیف را که به شهادت و مجروح شدن ‌ده‌ها نفر منجر شد محکوم کرد و آن‌را یک عمل تروریستی دانست که نشانگر ضعف و ترس عوامل افراطی است.
 
شیخ سلمان بن محمد النشوان، دبیر کل و سخنگوی رسمی این شورا اعلام کرد: اینگونه اقدامات هیچ ارتباطی به اسلام و دین ندارد و قطعا چنین عمل جنایتکارانه‌ای از یک انسان مسلمان عاقل سر نمی‌زند.
 
وی افزود: هرکس مرتکب این جنایت شده خون مسلمان برای او هیچ حرمتی نداشته و د رحقیقت برای تزلزل در امنیت و استقرار داخلی عربستان و کاشت بذر فتنه در جای جای این کشور از طریق برانگیختن تعصبات مذهبی صورت گرفته است.
 
این مسؤول عربستانی گفت: چندی است شاهد آن هستیم که تلاش‌هایی برای ایجاد اختلافات شدید بین طوایف مختلف عربستانی صورت می‌گیرد که یقینا نتایج خطرناکی را در پی خواهد داشت و از نتایج خطیر آن به ایجاد کینه و نفرت بین طوایف و اعمال خشونت بار می‌توان اشاره کرد./1321/ب904/ک
ارسال نظرات