۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۶۱۸۶۴
اسلام شناس آرژانتینی:

نامه رهبری تحولی عظیم در اسلام شناسی جوانان غربی ایجاد کرد

خبرگزاری رسا ـ اسلام شناس آرژانتینی با اشاره به تاثیرات مثبت نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، گفت: ‌ این نامه برای جوانان اروپا و غرب تحولی عظیم در عرصه اسلام‌شناسی و آشنایی با دین واقعی اسلام ایجاد کرد.
نامه رهبري به جوانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، آگوستین ماریا زیواریوس، اسلام شناس آرژانتینی، روز گذشته در گردهمایی دانشجویان دانشگاه های اردبیل در سالن همایش دانشگاه علوم پزشکی، با اشاره به تلاش کشورهای غربی برای نامناسب نشان دادن چهره اسلام، خاطرنشان کرد:‌ هم اکنون کشورهای اروپایی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای بد جلوه دادن اسلام در مناطق مختلف اروپا و خاورمیانه تبلیغات بسیار وسیعی را از طریق رسانه‌ها آغاز کرده‌اند و در صدد تضعیف جهان اسلام در منطقه هستند.

 

وی با اشاره به تاثیر مثبت نامه مقام معظم رهبری در بین جوانان کشورهای غربی، افزود :‌ نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب تأثیرات بسیار مثبتی بین جوانان برای اسلام‌شناسی داشته و این نامه کاملاً بیانگر حقیقت واقعی جهان اسلام بود.

 

زیواریوس با اشاره به اینکه نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب در یک زمان بسیار مناسب انجام شد، تصریح کرد:‌ این نامه برای جوانان اروپا و غرب تحولی عظیم در عرصه اسلام‌شناسی و آشنایی با دین واقعی اسلام ایجاد کرد و رفته رفته رغبت جوانان به اسلام و بررسی مبانی اسام را در بین آنها افزایش داد.

 

اسلام‌شناس آرژانتینی با تشریح اینکه دین اسلام یک دین بسیار کامل است، ادامه داد:‌ بنده که تازه مسلمان شده‌ام هم اکنون به خود افتخار می‌کنم که وارد جهان اسلام شده و با احکام آن زندگی می‌کنم.

 

ماریا زیوالیوس با تشریح اینکه کشورهای غربی سرمایه‌گذاری کلانی برای اسلام‌هراسی در مناطق مختلف اروپا و خاورمیانه داشته‌اند، بیان داشت:رسانه‌های غربی با سرمایه‌گذاری‌های کلان و تبلیغات غلط در صدد بد جلوه دادن اسلام و مسلمانان بین جوانان اروپایی هستند اما جوانان اروپایی به‌ویژه جوانان آرژانتین با نقشه شوم این رسانه‌ها آشنا شده اند و از این رسانه‌ها تأثیر نمی‌پذیرند.

 

کارشناس مسائل اسلام با بیان اینکه دین اسلام پیام‌های بسیار مناسبی برای تمام دنیا دارد، گفت:‌ باید دین اسلام به‌طور همه‌جانبه در نقاط مختلف دنیا رواج یابد.

 

وی تأکید کرد:‌ کتاب‌های متعددی برای شناسایی دین اسلام از جمله کتاب شهید مطهری وجود دارد که هم اکنون این کتاب‌ها در آرژانتین از سوی جوانان مطالعه می‌شود و تأثیرات بسزایی بر آنها گذاشته است./937/پ202/د

ارسال نظرات