۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۶۱۷۵۵
مدیر مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد خبر داد؛

تحصیل بیش از 160 طلبه در مدرسه علمیه معصومیه خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با بیان این‌که بیش از 160 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند، گفت: این مدرسه در سطح دو فعالیت می‌کند.
مدارس علميه خواهران

فرزانه فتح الهی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با مساحت هزار و 800 متر مربع، از سال 89 در حال فعالیت است.

 

وی با بیان این که مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد در سطح دو فعالیت می‌کند، افزود: بیش از 160 طلبه در این مدرسه علمیه مشغول تحصیل هستند.

 

فتح الهی ابراز داشت: 18 نفر از اساتید برجسته حوزه علمیه استان، در این مدرسه به صورت تمام وقت و پاره وقت فعالیت می کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که برخی طلاب مدرسه علمیه معصومیه در مدارس دخترانه استان مشغول تلیغ و تبیین معارف اهل بیت(ع) هستند، تصریح کرد: طلاب این مدرسه علمیه پس از فارغ التحصیل شدن به صورت رسمی به امر تبلیغ می پردازند.

 

فتح الهی با اشاره به به اهمیت نقش و جایگاه حوزه‏‌های علمیه در جامعه بیان داشت: حوزه های علمیه خواهران در توسعه فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین خانواده نقش بسزایی دارند.

 

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی در جامعه امروز اظهار داشت: حوزه های علمیه خواهران در مقابله با تهاجم فرهنگی بسیار اثرگذار هستند.

 

برگزاری دوره های آموزشی فن بیان ویژه خواهران طلبه  

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد با اشاره به تحصیل طلاب در پایه های یک تا پنج حوزوی در این مدرسه علمیه خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی فن بیان در ایام تابستان برای طلاب پایه ی چهار و پنج برگزار می شود./9459/ت303/ح

ارسال نظرات