۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۶۱۳۵۸
وکیل آیت الله نمر:

آل سعود پیامدهای خطیر اعدام یک عالم شیعی را در نظر داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ برادر و وکیل آیت الله نمر ضمن ابراز بی اطلاعی از تصمیم مقامات سعودی در باره برادرش اعلام کرد که آل سعود پیش از هر اقدامی باید عواقب اعدام یک علام شیعی را در نظر داشته باشد.
شيخ نمر باقر النمر خطيب جمعه عواميه عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد النمر، برادر آیت الله نمر در پیامی اعلام کرد که نمی‌تواند خبرهای شنیده شده از قصد مقامات سعودی در باره اعدام برادرش را تایید و یا رد کند.

 

وی با بیان این نکته که شمشیر ظلم و سرکوب گری بر گردن مظلوم سایه افکنده است، افزود: حکم صادر شده در حق شیخ نمر کاملا بی اساس و ظالمانه است؛ چرا که وی تنها از راه‌های مسالمت آمیز به بیان اعتراضات خود پرداخته است و این تهمت که او کسی را به حمل سلاح تحریک کرده باشد و یا خود او سلاح داشته باشد امری غیر قابل قبول است.

 

وی به جایگاه عالمانه آیت الله نمر در منطقه شرقی عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ گاه حکم اعدام برای یک عالم برجسته که بسیاری از مردم با او علقه دوستی و معنوی دارند متناسب نیست.

 

محمد النمر ضمن ابراز بی اطلاعی از تصمیم قطعی مقامات سعودی در باره برادش، گفت: در هر صورت آل سعود باید پیامدهای بسیار خطرناک اعدام یک عالم شیعی را در نظر داشته باشد. /1321/ب902/ک

ارسال نظرات