۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۲۶۱۲۰۶
خطیبان جمعه یمن:

حاصل جنایت آل سعود تنها یک نسل کشی بود

خبرگزاری رسا ـ خطیبان جمعه یمن اعلام کردند که عربستان به هیچ کدام از اهداف شوم خود دستیابی پیدا نکرد و حاصل جنایات او تنها ثبت یک نسل کشی در پرونده سیاه آل سعود بود.
مساجد يمن


به گزارش خبرگزاری رسا، خطیبان جمعه یمن در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته در شهرهای مختلف یمن از مجامع بین المللی خواستند تا به صورت جدی در باره استفاده عربستان سعودی ازسلاح‌های ممنوعه در یمن تحقیق کنند و طبق قوانین بین المللی با این کشور تجاوزگر برخورد  کنند.

 

آنها برای بار دیگر در خطبه‌های امروز اقدامات تجاوزکارانه آل سعود را محکوم و اعلام کردند: حمله جنگنده‌های سعودی تنها یک نسل کشی ظالمانه را در پی داشته است و محاصره زمینی و دریایی کشور مسلمان یمن مصداق علنی ظلم و نقض حقوق بشر است.

 

امامان جمعه شهرهای یمن خطاب به سردمداران کشورهای عربی گفتند: واقعا مایه تاسف است که شما در برابر این تجاوزگری لب فوربسته اید و نسبت به اقدامات آل سعود اعتراضی نمی‌کنید.

 

ایشان در ادامه از سازمان ملل و دیگر مجامع بین المللی ذی ربط خواستند که حکام آل سعود را در دادگاه‌های بین المللی محاکمه و طبق قوانین تابت حقوق بشر با این تجاوزگران برخورد کنند.

 

خطباء جمعه یمن در پایان از تمام آحاد مردم یمن خواستند که با حفظ وحدت نگذارند دشمن فتنه جو در صفوف اتحاد آنان خللی ایجاد کند و با توکل بر خدا و مقاومت در راه حفظ وطن و تمامیت ارضی خود بکوشند./1321/ب901/ک

ارسال نظرات