۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۲۶۰۶۳۰

بازدید جمعی از جانبازان سرافراز از نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ جمعی از جانبازان کشورمان به همت کمیته خدمات رفاهی و هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار به نمایشگاه کتاب تهران آمدند و ضمن بازدید از نمایشگاه، از آثار ادبی حوزه دفاع مقدس دیدن کردند.
 جانبازان دفاع مقدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جمعی از جانبازان کشورمان از سوی  کمیته خدمات رفاهی و هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار از منزل به نمایشگاه کتاب تهران آمدند.

 

این جانبازان به وسیله ون‌های ویژه جانبازان و معلولین به نمایشگاه کتاب تهران آمده و از بخش‌های مختلف نمایشگاه دیدن کردند. حضور در غرفه‌های کتاب دفاع مقدس، بویژه انتشارات سوره مهر از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

 

کمیته خدمات رفاهی و هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار برای این دوره از نمایشگاه کتاب تهران دو دستگاه ون ویژه انتقال جانبازان و معلولین در نظر گرفته است که از ورودی اصلی مصلای بزرگ امام خمینی به انتقال جانبازان و معلولان به بخش‌های مختلف نمایشگاه اقدام می‌کنند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات