۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۵۱۷

رونمایی از اولین محصول دیجیتال انتشارات اسرا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء ضمن بیان شرح فعالیت های این غرفه در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب از رونمایی اولین محصول دیجیتال این انتشارات در روز جمعه آتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بنیاد بین المللی اسراء خبر داد.
رونمایی از اولین محصول دیجیتال انتشارات اسرا

 

مصطفی امرایی مدیر مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن تشریح فعالیت های این غرفه گفت: غرفه انتشارات اسرا هر ساله در نمایشگاه کتاب در محلی ثابت حضور دارد که امسال از مجموعه آثار مکتوب و نرم افزاری حضرت آیت الله جوادی آملی، دویست و شصت اثر را در غرفه داریم که از این بین سی و شش اثر در قالب شانزده عنوان جدید محصول سال نود و سه است که برای اولین بار در این نمایشگاه ارائه شده است، مجموع این آثار از سری تفسیر تسنیم جلدهای سی و سه، سی و چهار و سی و پنج و در مجموعه کتاب رحیق مختوم جلدهای یازده، دوازده، سیزده و چهارده.

 

وی در ادامه ضمن بیان آثار تازه این غرفه به آثار جدیدی همچون رسالة الولایه به عنوان یک اثر رجالی ممتاز، دانش و روش بندگی برای قشر جوان، بر بال اعتکاف که در ایام اعتکاف تقدیم مخاطبان شد، اشاره کرد.

 

امرایی در ادامه افزود: از پر فروش ترین کتاب های این غرفه می توان به مفاتیح الحیات با نوبت چاپ دویست و ده که مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است اشاره کرد.

 

وی در ادامه ضمن برشمردن نقاط ضعف و قوت بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب ادامه داد: از نقاط قوت این نمایشگاه می توان به  اطلاع رسانی الکترونیکی نمایشگاه اشاره کرد که بسیار پسندیده بود اما لازم است اطلاعات ناشران بیشتر و کامل تر شود، این امر موجب کاهش خستگی مردم در بازدید از نمایشگاه می شود، از نقاط ضعف این نمایشگاه می توان توزیع مقدار محدودی بن تخفیف خرید کتاب و در ایامی محدود که تعداد زیادی از مردم نتوانستند به آن دست پیدا کنند که موجب پایین آمدن قدرت خرید مردم شده است، اشاره کرد.

 

مسؤول غرفه انتشارات اسرا در پیشنهاد به دست اندرکاران نمایشگاه کتاب افزود: ما باید سعی کنیم کم کم به سمت اسنفاده از صنایع نوظهور برویم که هم گستردگی کارمان را در بستر دسترسی مردم حل کنیم و هم میزان قدرت خرید مخاطبان را بالا ببریم که نمونه بارز آن کتاب دیجیتال است.

 

وی در پایان افزود: موسسه اسرا در استفاده از این صنایع نوظهور پیش قدم شده است و محصولات بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد که در روز جمعه آینده با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام جوادی آملی رییس بنیاد بین المللی اسرا رونمایی خواهد شد./810/پ202/ق

 

ارسال نظرات