۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۰۰۰۹
عضو ارشد حزب الله مطرح کرد؛

کعبه نسبت به خونین شدن دل پیامبر از کشتار کودکان یمنی شهادت می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان با انتقاد شدید از عنوان خادمان حرمین شریفین از سوی آل‎سعود، تصریح کرد که کعبه نسبت به خونین شدن دل پیامبر از کشتار کودکان یمنی شهادت می‎دهد.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق، معاون رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شهید علی احمد عواض که در حسینیه منطقه الریحان برگزار شد، گفت: کسانی که بر داعش و جبهه النصره و تکفیری ها شرط بندی کرده و به این گروه ها چشم امید دارند، خود را در معرض رسوایی قرار می دهند.

 

وی افزود: تکفیری ها نماد دشمنی و جنایت مستمر علیه حاکمیت و کرامت لبنان هستند و کسی که نظامیان ربوده و ذبح شده را نمی بیند و نمی خواهد خودروهای بمب گذاری شده تروریست های تکفیری را بپذیرد هیچ وابستگی به کشور و ملت و خون شهدا ندارد.

 

حجت الاسلام قاووق با انتقاد شدید از عملکرد جریان 14 مارس تصریح کرد: مشخص نیست چرا 14 مارس اصرار دارد که شکست تکفیری ها را شکست خود بداند؟ ما دوست داریم که شکست تکفیری ها شکست خودشان باشد نه 14 مارس، چرا که علاقه ای به شکست جریانی در داخل لبنان نداریم.

 

معاون رییس شورای اجرایی حزب الله به توجیه های مختلف عربستان برای حمله به یمن اشاره کرد و ادامه داد: عربستان در حالی که جنگ با یمن را دفاع از خود عنوان می کرد هم اکنون مدعی دفاع از اعراب است، این مساله شکست و ناتوانی آل سعود را نشان می دهد.

 

وی تأکید کرد: اجازه نیروهای خارجی، بزگترین دلیل برای ناکامی جنگ عربستان علیه یمن به شمار می آید، رخدادهای کنونی به نفاق و فریب سیاسی ده ها ساله پایان می دهد.

 

شیخ قاووق از کشتار مسلمانان یمن از سوی مدعیان خدمت به حرمین شریفین به شدت انتقاد کرد و گفت: افتخار حرمین شریفین در این است که از قتل کودکان یمنی به نام اسلام خودداری شود و قداست حرمین شریفین با محاصره 28 میلیون عرب مسلمان در یمن مغایرت دارد.

 

عضو ارشد حزب الله افزود: جهان و مکه و کعبه شهادت می دهد که کشتار کودکان یمنی، دل پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) را خونین می سازد./980/ب902/د

ارسال نظرات