۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۵۹۹۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد؛

تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله تبلیغات اسلامی بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از تدوین سند راهبردی ۱۰ ساله این اداره کل خبر داد و گفت: امیدواریم این سند 10 ساله چراغی برای آینده اداره کل تبلیغات اسلامی باشد.
حجت‌الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر ، به منظور دریافت نظرات کارشناسی پیرامون تدوین سند راهبردی 10 ساله، نشست هماهنگی تدوین سند راهبردی 10 ساله تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست گفت: با ارائه نظرات محققانه و پژوهشی کارشناسان تبلیغات اسلامی استان و هم چنین گرفتن نظریات مراکز علمی، پژوهشی حوزوی و دینی استان از قبیل حوزه‌های علمیه و سایر دستگاه‌های تأثیرگذار فرهنگی موفق به تدوین سند راهبردی 10 ساله استان شده و آن را در موعد مقرر به مرکز ارسال کنیم.

 

حجت‌الاسلام سروستانی در این نشست ارائه اطلاعات و نظرات کاربردی را زمینه‌ساز دستیابی به سند راهبردی عنوان کرد و گفت: امیدواریم این سند 10 ساله چراغی برای آینده اداره تبلیغات اسلامی باشد.

 

در ادامه این نشست عبدالله رییسی، کارشناس پژوهش و آموزش و محسن بهزادی، کارشناس طرح و برنامه تبلیغات اسلامی استان محورهای مورد نظر برای دستیابی به تحقق سند راهبردی را تشریح کرده و کارشناسان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

 

گفتنی است، این نشست در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار و در آن مقرر شد، تا پایان هفته جاری سند نهایی تنظیم و برای ارسال به مرکز آماده شود./833/پ202/ح

ارسال نظرات