۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۲۵۹۷۹۰

نشست های روزهای آینده غرفه انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب

خبرگزاری رسا ـ غرفه انتشارات سوره مهر هر روز در نمایشگاه کتاب میزبان یک نشست با حضور نویسندگان و مخاطبان خود است.
  سوره مهر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، این نشست‌ها با موضوعات و محورهای مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

 

نشست روزهای آتی این ناشر به این شرح است: یکشنبه (20/2) نشست تقدیر از نویسنده «آن بیست و سه نفر»،‌با حضور محسن مومنی شریف و احمد یوسف‌زاده، دوشنبه (21/2) نشست خبری «بررسی کتاب‌های موسیقی سوره مهر ویژه کودکان» با حضوررضا مهدوی و علیرضا میرعلی‌نقی، سه‌شنبه (22/2) بررسی صنعت کشور با حضور محسن پرویز و حمیدرضا شاه‌آبادی، چهارشنبه (23/2) نقش زنان در انتشارات ادبیات دفاع مقدس با حضور مرتضی سرهنگی و گلستان جعفریان، پنجشنبه (24/2) نشست خبری آثار جدید علیرضا قزوه با حضور علیرضا قزوه و اسماعیل امینی و جمعه (25/2) نشست خبری درباره کتاب «نتایج سحر» با حضور محمدرضا سنگری و حمیدرضا شکارسری.

 

علاوه بر این نشست‌ها، برنامه دیدار نویسندگان و مخاطبان غرفه تشریفات این ناشر عبارتست از : یکشنبه (20/2) سیده زهرا حسینی و علی‌الله سلیمی، دوشنبه (21/2) محمد صدر و محمد قبادی، سه‌شنبه (22/2) سیدناصر حسینی‌پور و غلامرضا بکتاش، چهارشنبه (23/2) مهدی قزلی، پنجشنبه (24/2) ناصر فیض و عباس احمدی و جمعه (25/2) محمد کاظم مزینانی، فاضل نظری و محمد مهدی سیار.

 

نشست‌های خبری این انتشارات هرروز به‌غیر از روز چهارشنبه (23/2) ساعت 11 و برنامه دیدار با نویسندگان و مخاطبان ساعت 16 در غرفه میهمان انتشارات سوره مهر در شبستان مصلی برگزار می‌شود.

 

نشست خبری روز چهارشنبه (23/2) نقش زنان در انتشار ادبیات دفاع مقدس- ساعت 16 و دیدار با مهدی قزلی ساعت 14 برگزار می شود.همچنین دیدار با مزینانی ساعت 15 تا 16 و دیدار با نظری و سیار در روز جمعه ساعت 16 تا 17 صورت می‌گیرد.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن؛ گفت‌وگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات