۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۵۹۶۰۴
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

پادشاهان عرب نوکری رژیم صهیونیستی را می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت الاصلاح و الوحده لبنان خواستار مقابله با رژیم صهیونیستی شد و گفت: اقدامات پادشاهان عرب در منطقه خدمت رسانه به رژیم صهیونیستی است.
شيخ ماهر عبدالرزاق، رييس جنبش الاصلاح و الوحده لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق، رییس جمعیت الاصلاح و الوحده لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد بریقال عکار برگزار شد، با تأکید براینکه عرب ها در زمان قبل از اسلام سال های سال در حال ستیز با یکدیگر بودند، گفت: اسلام نازل شد تا جلوی جاهلیت و چند دستگی را بگیرد و مردم را به وحدت و یکپارچگی دعوت کند.

 


وی با تشبیه جنگ های امروز بین کشورهای عربی به نبردهای قبل از اسلام، گفت: جز رژیم صهیونیستی چه گروهی از جنگ های موجود در سوریه، عراق، یمن و لیبی منفعت می‌طلبد؟ رژیم صهیونیستی از سال 1948 تا کنون جنایتگری می‌کند و در مقابل کشورهای عربی هیچ کاری نمی‌کنند.

 


این عالم اهل سنت لبنانی افزود: امروز در حالی برخی داعیه دار پیروزی در منطقه هستند که رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان و سرزمین های مسلمانان دست درازی می‌کند.

 


شیخ ماهر عبدالرزاق خطاب به کسانی که به وحدت امت اسلامی ضربه وارد می‌کنند، گفت: هیچ صدایی از شما در مقابل جنایت‌های صهیونیست‌ها بلند نمی‌شود، اقدامات شما در یمن، سوریه و عراق خدمتی واضح به رژیم صهیونیستی است.

 


وی وحدت جهان اسلام برای حمایت از ملت فلسطین و مسأله آزادسازی آن را حائز اهمیت توصیف و تصریح کرد: پادشاهان عرب باید به جای کشتار مردم بی‌گناه جلوی یهودی سازی قدس و جنایتگری صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را بگیرند، آنها با جنگنده ها و موشک های خود نوکری رژیم صهیونیستی را می‌کنند./983/ب901/ک

ارسال نظرات