۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۵۹۳۹۰

سالن دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه کتاب افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ سالن دانشگاه آزاد اسلامی با 40 غرفه نخستین بار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افتتاح شد، پیش از این دانشگاه آثار خود را تنها در یک غرفه از نمایشگاه کتاب ارائه می‌داد.
دانشگاه آزاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سالن دانشگاه آزاد اسلامی با حضور حجت الاسلام سید طه هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان 27 بخش دانشگاهی 16 اردیبهشت‌ماه در نمایشگاه کتاب تهران افتتاح شد.

 

در این سالن تمام واحدهای استانی دانشگاه آزاد حضور دارند که دو هزار عنوان از تازه‌های نشر خود را در 40 غرفه به بازدیدکنندگان نمایشگاه ارائه می‌دهند.

 

علاقه‌مندان به خرید کتاب‌های دانشگاه آزاد می‌توانند این آثار را با 35 درصد تخفیف خریداری کنند. دانشجویان دانشگاه آزاد نیز این کتاب‌ها را با 50 درصد تخفیف می‌توانند تهیه کنند.

 

همچنین امروز ایستگاه رادیو آزاد در این سالن افتتاح شد. اجرای نشست‌های فرهنگی و رونمایی از کتاب از جمله برنامه‌های این سالن به شمار می‌آید.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفتگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی رحمة الله علیه برپا است./998/د102/ق

ارسال نظرات