۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۵۹۳۰۴

گمراه‌سازی افکار عمومی با دروغگویی رسانه‌های تابع آل سعود

خبرگزاری رسا ـ یکی از روزنامه‌های سعودی با استفاده از تصاویر کودکان کشته شده غزه به دست اسراییل، این تصاویر را به کودکان یمنی کشته شده به دست نیروهای انصارالله یمن نسبت داد.
يمن


به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه‌های سعودی این روزها با شیطنت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی سعی در خدشه وارد کردن به وجهه جنبش مردمی انصارالله و کمیته‌های انقلابی یمن دارند واز سوی دیگر تلاش می‌کنند تا سرپوشی بر جنایات آل سعود در یمن بگذارند. تنها ابزار این رسانه‌ها دروغ و شایعه پراکنی است اما جان‌های هوشیار همواره با اعمال خلاف واقع این رسانه‌ها و سردمداران استعمارگر عربستان آشنا هستند.

 

در همین راستا روزنامه الحیات عربستان تصاویری را که مربوط به جنایات اسراییل در غزه بوده، با تغییر عنوان به نیروهای انصارالله نسبت داده و آن‌را محکوم کرده است.
 
این روزنامه برای گمراه‌سازی افکار عمومی تصاویر کودکان غزه که در سال 2014 بر اثر بمباران اسراییل در سواحل اطراف غزه به خاک افتاده بودند را تحت عنوان "کودکان کشته شده یمنی به دست انصارالله" منتشر کرده است.

 

این در حالی است که عربستان سعودی نزدیک به دو ماه است با جنگنده‌های خود تمام مناطق یمن را بمباران کرده و علاوه بر از بین بردن تاسیسات زیر بنایی این کشور، صدها زن و کودک بی‌گناه یمنی را به خاک و خون کشیده است.

 

رسانه‌های تابع آل سعود همواره ابزاری برای توجیه جنایات این رژیم بوده و سعی دارند با تبلیغات رسانه‌ای دروغین شرایط را به سود عربستان معرفی کنند. این رسانه‌ها روز گذشته از برقراری آرامش و امنیت در مناطق مرزی این کشور سخن می‌گفتند اما حقیقت آن بود که مدارس این مناطق تعطیل شده، پرواز هواپیماها به این مناطق ممنوع و آماده باش نظامی کامل در این مناطق برقرار بوده است./1321/ب903/ک

ارسال نظرات