۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
کد خبر: ۲۵۸۹۹۳
دبیر شورای سیاسی انصارالله:

انصارالله به زودی سیلی محکمی به آل سعود خواهد زد

خبرگزاری رسا ـ در پی استمرار اقدامات جنایتکارانه آل سعود انصارالله اعلام کرد که دیگر پس از 40 روز تجاوز آل سعود، حجت بر ما تمام شد که از مردم خود به هر قیمتی دفاع کنیم.
دبير شوراي سياسي انصارالله


به گزارش خبرگزاری رسا، صالح الصماد، دبیر کل شورای سیاسی انصارالله یمن در سخنانی به نزدیکی پاسخگویی جنبش انصارالله به جنایات آل سعود اشاره و اعلام کرد: لحظه تاریخی پاسخ انصارالله به تجاوزگری‌های آل سعود بسیار نزدیک است و نیروهای ما برای اینکه سیلی محکمی به عربستان بزنند آماده شده‌اند.

 

وی افزود: گذشت 40 روز از اقدامات تجاوزکارانه آل سعود حجت را برای انصارالله و مردم انقلابی یمن تمام کرد و این حق را برای ما ایجاد کرد که با تمام توان از مردم و تمامیت ارضی خود با جان و دل دفاع کنیم.

 

الصماد در ادامه به تغییر نگرش بسیاری از مردم نسبت به عربستان اشاره  کرد و گفت: دشمنی‌های آل سعود موجب شد تا مردم یمن ضمن شناخت ماهیت پلید آل سعود، مواضع قاطعی را نسبت به عربستان و سیاست‌های استعمارگرانه آل سعود اتخاذ  کنند.

 

وی در پاسخ به سوالاتی که از نفوذ ایران در یمن پرسیده می‌شود، تصریح کرد: تصمیم انصارالله و مردم انقلابی یمن مبنی بر مقابله با زیاده‌خواهی‌های آل سعود یک تصمیم مستقل است و اگر در پی آن امنیت منطقه متزلزل شود مقصر این امر قطعا عربستان به عنوان کشوری تجاوزگر خواهد بود.


دبیر شورای سیاسی انصارالله در ادامه به دخالت‌ها و حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا از عربستان اشاره کرد و افزود: زمانی‌که آمریکا پس از فتنه‌افروزی های متعدد نتوانست کار را در یمن به پیش ببرد سعی کرد، مزودران داعش و القاعده را تقویت کند.

 

وی آمریکا و اسراییل را بازیگردانان اصلی در یمن معرفی کرد و نقشه تفکیک کشورهایی مانند یمن و عراق را در راستای توسعه‌طلبی‌ها استعمارگرانه و ظالمانه آنها دانست./1321/ب902/ک

ارسال نظرات