۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۲۵۸۹۵۷

حمایت یکی از علمای اهل سنت لبنان از طرح ایران برای حل بحران یمن

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با حمایت از طرح جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران یمن، بر لزوم آتش بس فوری در این کشور تأکید کرد.
احمد قطان، رييس جمعيت قولنا و العمل لبنان



به گزارش خبرگزاری رسا، احمد قطان، رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان با تأکید براینکه وحدت اسلامی و یکپارچگی ملی ضرورتی غیرقابل انکار برای لبنان است، خاطرنشان کرد: هرکسی که به وحدت ملی و اسلامی لبنان خدشه وارد کند بدون شک درصدد نابودی این کشور و کمک به رژیم صهیونیستی است.

 


وی افزود: گفت‌وگو بین حزب الله و جریان المستقبل لبنان گام مهمی برای حل بحران است که باید از حمایت همگانی برخوردار شود.

 


این عالم اهل سنت لبنانی، رایزنی حزب الله و المستقبل را برای همه لبنانی‌ها مثمرثمر دانست و اظهار داشت: کسی که بخواهد این گفت‌وگوها با شکست بیانجامد بدون شک ابزار دست رژیم صهیونیستی است.

 


شیخ احمد قطان با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به یمن، گفت: تلاش‌های سیاسی تنها وسیله برای رسیدن به آتش بس و جلوگیری از کشتار مردم بی‌گناه است. طرح ایران برای رهایی ملت یمن از مشکلات کنونی طرحی مثبت و سازنده است که باید از آن حمایت کرد.

 


رییس جمعیت قولنا و العمل لبنان گفت: آرزو می‌کردیم که جنگنده‌های سعودی با حمله به رژیم صهیونیستی به حمایت از مردم مظلوم غزه و ملت لبنان در جنگ سی و سه روزه می‌پرداختند.

 


وی با ابراز تأسف از اقدامات اخیر آل سعود، گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم برادرکشی در خاورمیانه است که باید فورا پایان پذیرد./983/ب902/ک

ارسال نظرات