۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۵۸۶۲۲

تعیین راهبرد ربایش نظامیان صهیونیست از سوی جهاد اسلامی

خبرگزاری رسا ـ یکی از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد از آنجایی که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد باید برای آزاد کردن اسرای فلسطینی، نظامیان صهیونیستی ربوده شوند تا با اسرای فلسطینی مبادله شوند.
جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد المدلل از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد تمامی گزینه‌ها در برابر گروه‌های مقاومت فلسطینی برای آزاد کردن اسرا از زندان‌های اسرئیلی باز است، اسرایی که مورد شکنجه‌ها مختلفی در این زندان‌ها واقع می‌شوند.

 

بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین الیوم»، این عضو جهاد اسلامی در مراسمی که برای اعلام حمایت از اسرا برگزار شده بود، فلسطینیان ساکن کرانه باختری را تشدید اقدامات مقاومتی و انتفاضه در مواضع برخورد با دشمن صهیونیستی دعوت کرد تا انتفاضه‌ای به خاطر اسرا باشد.

 

المدلل در ادامه اقدامات دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در بازداشت اعضای جهاد اسلامی و آزادگان فلسطینی را محکوم کرد و آن را تکمیل کننده نقش رژیم اشغالگر خواند.

 

وی ضمن اعلام اینکه هم‌اکنون بیش از 6000 اسیر در زندان‌های اسرائیلی وجود دارند خواستار اخذ راهبردهایی برای ربودن نظامیان صهیونیستی با هدف مبادله آنها با اسرای فلسطینی شد زیرا رژیم اشغالگر فقط زبان زور را می‌فهمد./980/ب102/د

ارسال نظرات