۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۵۸۵۴۲
مسؤول فرهنگی حزب العداله یمن:

رهبرمعظم انقلاب ایران پدر مقاومت اسلامی است

خبرگزاری رساـ مسؤول فرهنگی حزب مستقبل العداله یمن تصریح کرد که ما سرباز رهبر ایران هستیم و در این راه جهاد حرکت کرده و پیروز خواهیم شد.
فؤاد الرشيد، مسؤول فرهنگي حزب مستقبل العداله يمن فؤاد الرشيد، مسؤول فرهنگي حزب مستقبل العداله يمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، فؤاد الرشید، مسؤول فرهنگی حزب مستقبل العداله یمن بعدازظهر روز گذشته در جمع معتکفان و زائران حرم حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع)، گفت: مردم ایران و یمن زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) هستند و روزی در کنار کعبه به دور از هر ظلم و ظالمی، ندای توحید را سر خواهیم داد.

 

وی افزود: ما از یمن به جمهموری اسلامی ایران آمده ایم، به کشوری که خود را در آن غریبه نمی دانیم، چراکه روابط ایران با یمن متعلق به امروز نیست، بلکه به قبل از اسلام برمی گردد.

 

 الرشید افزود: خون ایرانی با خون یمنی در قبل از اسلام با هم آمیخته شده است که بعد از مبعوث شدن پیامبر اسلام(ص)، ایشان فرمود «سلمان فارسی از ما اهل بیت(ع) و حکمت و ایمان از یمن است و من نیز از یمن هستم»، پیامبر(ص) با این فرمایش خود، حلقه ارتباط بین ایران و یمن را برقرار کرده است.

 

مسؤول فرهنگی حزب مستقبل العداله یمن گفت: پیامبر اسلام(ص) فرستاده ویژه خود که امام علی(ع) بود را به یمن و مغرب فرستاد و مردم آن زمان اسلام را پذیرفتند و آنها زمین بزرگی را در اختیار امیرمومنان(ع) قرار دادند و ایشان مسجدی را در آنجا بنا کرد که این مسجد تا به امروز باقی است.

 

وی یادآور شد: ارتباط ایران و یمن همواره برای دفاع از حکومت علوی در یمن برقرار بوده است که بعد از پیروزی انقلاب ایران به دست امام خمینی(ره)، این ارتباط و برادری افزایش یافته است.

 

به گفته وی امروز نیز با وجود تلاش دشمنان، این نور و تشعشع به یمن رسیده است و دشمن با هدف خاموش کردن آن به دنبال خفه کردن انقلاب یمن است، لذا جنگ های بسیاری را بر علیه ما شروع کرد، اما ما با مقاومت پیروز خواهیم شد.

 

الرشید با اشاره به این که یک بال ما مدرسه امام حسین(ع) و بال دوم ما مدرسه امام زمان(عج) در آینده است، افزود: ما با این دو بال که رابط آن رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدر مقاومت اسلامی است پرواز می کنیم.

 

مسؤول فرهنگی حزب مستقبل العداله یمن با اشاره به این که ما سرباز رهبر ایران هستیم و در راه جهاد حرکت کرده و پیروز خواهیم شد، گفت: مردم ایران و یمن زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) هستند و روزی خواهد رسید که در کنار کعبه به دور از هر ظلم و ظالمی، ندای توحید سر خواهیم داد./1307/ب202/د

ارسال نظرات