۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۵۸۵۱۷

ناشران دانشگاهی از 14 اردیبهشت در نمایشگاه مستقر می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سالن ناشران دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه واگذاری غرفه‌های این سالن آغاز شده است، ناشران بخش دانشگاهی نمایشگاه از 14 اردیبهشت ماه در غرفه‌های خود مستقر می‌شوند.
نرم افزار نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، شهروز گهواره‌ای، مسؤول سالن ناشران دانشگاهی گفت: اکنون موضوع اصلی سالن ناشران دانشگاهی آمدن ناشران است، متراژ غرفه‌ها بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه منتشر شده است که ناشران با پرداخت وجه­الاجاره غرفه می‌توانند غرفه خود را بر اساس متراژ مورد نظر دریافت کنند.

 

وی ادامه داد: اینک ناشران بزرگ غرفه‌های خود را دریافت کرده‌اند و ناشران کوچک نیز در حال آمدن و تحویل گرفتن غرفه‌های خود هستند.

 

گهواره‌ای گفت: ناشران این سالن تا روز دوشنبه(14 اردیبهشت ماه) باید در غرفه‌های خود مستقر شوند. البته برخی از ناشرانی که غرفه‌هایشان را دریافت کرده‌اند، مشغول انتقال کتاب‌هایشان به نمایشگاه‌ هستند.

 

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی رحمة الله علیه با شعار«خواندن، گفت‌وگو با جهان» برگزار می‌شود./998/د102/ق

ارسال نظرات