۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۲۵۸۵۱۲
امتناع آل‎سعود از تحویل پیکر شهید شیعه؛

گروه‎های انقلابی خواستار تظاهرات شبانه روزی در عوامیه شدند

خبرگزاری رسا ـ در پی ممانعت عربستان از تحویل پیکر یک جوان انقلابی که به دست نیروهای آل سعود به شهادت رسیده است،‌ گروه‌های انقلابی در العوامیه خواستار تظاهرات شبانه شدند.
عبدالله رمضان شهيد شيعه عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از ممانعت نیروهای رژیم عربستان از تحویل دادن جسد یکی از شهروندان انقلابی به نام «عبدالله رمضان» به خانواده شهید از عموم مردم مناطق شرقی عربستان خواستند تا علیه رژیم آل سعود تظاهراتی را برپا کنند.

 

گروه‌های انقلابی از اهالی منطقه العوامیه خواستند که روز دوشنبه آینده (فردا) ساعت 20 در مرکز شهر العوامیه در تظاهراتی علیه این اقدام دولت شرکت کنند.

 

طبق بیانیه گروه های انقلابی در صورت تحویل دادن جسد جوان انقلابی به خانواده‌اش، تظاهرات لغو خواهد شد.

 

جسد شهید عبدالله رمضان بیش از 10 روز است که در سردخانه بیمارستان دولتی قرار دارد و نیروهای سعودی از تحویل دادن جسد به خانواده شهید امتناع می‌کنند.

 

در تاریخ 21 اوریل (ماه گذشته) نیروهای رژیم آل سعود، به تعدادی از جوانان شرق عربستان که در کشورهای عربی خلیج فارس مشغول کار بودند بعد از بازگشت به کشور حمله ور شدند و یکی از جوانان را به نام «عبدالله رمضان» به شهادت رسانده و تعدادی را زخمی کردند.

 

نیروهای رژیم آل سعود بعد از به شهادت رساندن عبدالله رمضان جسد شهید را به همراه خود بردند.

 

از سوی دیگر نیروهای رژیم سعودی یکی از جوانان انقلابی را که قصد درخواست کمک از اورژانس برای فرستادن شهید به بیمارستان را داشت دستگیر کردند./980/ب102/د

ارسال نظرات