۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۵۸۰۲۹
استاد حوزه و دانشگاه:

برخورد جدی با مفاسد اقتصادی نیازمند اقدام عملی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که برخورد جدی با مفاسد اقتصادی نیازمند اقدام عملی است، گفت: باید با افرادی که این گونه در عرصه اقتصادی کار می کنند به نحوی شایسته از سوی متولیان امر برخورد شود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام  مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرستان آمل که در مجمتع فرهنگی حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان برگزار شد، افزود: وقتی به گستره زیبایی خلقت جهان هستی نگاه می کنیم می بینیم حضرت حق با تدبیر نظم بخشیده است.

 

وی با بیان این که ماه رجب ماه زیبایی ها است، گفت: مناسبت های ارزشمندی در این ماه وجود دارد که پس از آن وارد ماه های گرانقدر دیگری می شویم.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به روز جهانی کار و کارگر، بیان داشت: در این روز جهان درصدد این است تا تجلیل و تکریم از این مقام شامخ و عرفانی داشته باشد.


حجت الاسلام تقی زاده با تاکید بر این که خداوند منان و دین اسلام درصدد تجلیل از مقام کارگر برآمده است، تصریح کرد: هر یک از پیامبران الهی خود کارگر بوده و از منظر عبادت به کار نگاه می کردند.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تفکری که نسبت به این امر عظیم وجود دارد عبادی است.


وی با بیان این که نظام اسلامی در عرصه اقتصادی به صلابتی رسیده است، گفت: دشمنان ما ساکت ننشستند و خواستند تفکر معنوی کار را جدا کنند، اما آن چیزی که سبب عزت نظام اسلامی شده همین امر کار است.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که سبک زندگی ما سبک اسلامی است، بیان داشت: پیامبر گرامی اسلام خود کارگر بوده و توصیه به کار دارند که اهل بیت معصومین(ع) در این راستا گام برداشتند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که مشکلات بسیاری در امر اقتصاد و نابرابری ها می بینیم، افزود: عده ای از وام های کلان بهره مند می شویم، اما جوانان برای دریافت وام ازدواج با مشکل مواجه می شوند.


حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی عده ای مفسد اقتصادی هستند که باید معرفی شده و حقوق مردم گرفته شود.


وی با تاکید بر این که برخورد جدی با مفاسد اقتصادی نیازمند اقدام عملی است، گفت: باید با افرادی که این گونه در عرصه اقتصادی کار می کنند به نحوی شایسته از سوی متولیان امر برخورد شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تنها شعار مبارزه با فساد دادن کافی نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی این مقوله، باید با همه توان به میدان بیایند و بدون تسامح با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که مقوله کار و کارگر مقوله ای بوده که خداوند منان بر روی آن صحه گذاشته است، بیان داشت: کارگر و کارفرما وظایفی بر عهده دارند که باید به درستی انجام داده و کارهای خود را به نحوی احسن انجام دهیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات