۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۵۷۴۱۸

موج ضد ایرانی مبلغان وهابی همزمان با تجاوزگری عربستان

خبرگزاری رسا ـ همزمان با تجاوزگری‌ها عربستان در یمن، مبلغان سرشناس تکفیری در عربستان ضمن توجیه جنایات آل سعود بر آتش کینه دشمنان شیعه می‌دمند.
محمد العريفي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در پی فتنه افروزی‌های آل سعود به دست مبلغان وهابی و نوکران همیشگی دربار عربستان این بار محمد العریفی، مبلغ معروف سعودی و مفتی جنجالی جهادالنکاح در سخنانی گفته است که شیعیان رافضی یا باید مورد هدایت قرار بگیرند و یا از بین بروند.

 

وی همجنین مانند گذشته در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود در صفخه شخصی توییتر، برای شیعیان از واژه "رافضی" استفاده می‌کند که این واژه یک بار منفی برای پیروان مذهب تشیع دارد.

 

 کارشناسان معتقدند که در چهار سال گذشته موج ضد تشیع در میان مبلغان تکفیری و وهابی به اوج رسیده است و عریفی نیز به همراه دیگر مبلغان وهابی به ایجاد دشمنی علیه ایران و تشیع و همچنین توجیه جنایات آل سعود در یمن می‌پردازد.

 

گفتنی است آل سعود همواره با استفاده از برانگیختن تعصبات مذهبی و قبیله‌ای و اختلاف افکنی و فتنه افروزی بین مذاهب گوناگون در پی پیشبرد اهداف شوم خود بوده است و در جنوب یمن نیز با این توطئه سعی در برهم زدن اتحاد مردم یمن دارد. ابزار همیشگی آل سعود در این زمینه مبلغان وهابی تکفیری با افکار افراطی بوده اند./1321/ب903/ک

ارسال نظرات