۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۲۵۷۱۷۹

انتقاد نماینده پارلمان پاکستان از همکاری گسترده نواز شریف با آل سعود

خبرگزاری رسا - عضو حزب پیپلز پاکستان در جمع اعضا و کارکنان خود با اشارہ به این که نواز شریف نخست وزیر پاکستان ھموارہ منافع شخصی خود را به منافع قومی و حزبی مقدم داشته است گفت: برای تامین امنیت حرمین آمادہ ایم اما برای تامین امنیت آل سعود حاضر نیستیم.
خورشيد شاہ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خورشید شاہ عضو پارلمان پاکستان و عضو حزب پیپلز پاکستان در جمع اعضا و کارکنان خود در منطقه اسکردو، سیاست ھای نواز شریف نخست وزیر پاکستان در ادارہ کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داد.


وی با بیان این که «شریف برادارن » به خاطر روابط شخصی خود با پادشاھان سعودی، قصد دارند دست ارتش و سیاستمداران پاکستان را به خون مردم بی گناہ یمن آلودہ کنند گفت: تامین امنیت حرمین وظیفه دینی ملت ھای مسلمان جھان است اما تایید سیاست ھای غلط دولتمردان مسلمان، وظیفه مسلمانان نیست.


خورشید شاہ با انتقاد از تقدیم منافع شخصی به منافع ملی از سوی نواز شریف، افزود: برای تامین امنیت حرمین آمادہ ایم اما برای تامین امنیت آل سعود آمادہ نیستیم.


وی حزب نواز شریف را به وعدہ ھای دروغین به ملت پاکستان متھم کرد و اظهار داشت که نواز شریف همواره در ھنگام نزدیکی انتخابات به ملت وعدہ ھای دروغ دادہ و پس از پیروزی آن وعده ها را فراموش کردہ است./988/ب903/ک
 

ارسال نظرات