۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۵۶۷۹۲

وهابی سعودی مردم قطیف عربستان را تهدید به ذبح کرد

خبرگزاری رسا ـ یک وهابی نظامی سعودی تمام ساکنان شهر شیعه نشین القطیف را به بریدن سرشان تهدید کرده است و مردم قطیف نیز این رفتار را ناشی از خوی وحشی گری حاصل از تفکر افراطی وهابیت دانستند.
وهابيت


به گزارش خبرگزاری رسا، یک وهابی نظامی در عربستان به نام طلال المطیری، خطاب به تمام ساکنان شهر شیعه نشین القطیف این کشور آنان را تهدید به سر بریدن کرده است.

 

این وهابی سعودی در صفحه تویتر خود نوشته است که "به خدا قسم اگر وارد قطیف شود تمام ساکنان آنان، از کودک شیرخوار تا بزرگشان را گردن می‌زنم".

 

بسیاری از کاربران اینترنتی شهر القطیف با دیدن این پیام در پاسخ وی این تهدید را محکوم کرده و اینگونه سخنان را حاصل اندیشه افراطی وهابیت دانسته اند. همچنین در اعتراض به این تهدید شکوایه خود را به وزارت کشور این کشور که مسوول رسیدگی به تخلفات در فضای مجازی است ابلاغ کردند اما هنوز هیچ برخوردی با این وهابی نظامی نشده است.


این در حالی است که دستگاه نظارتی و حکومتی عربستان کوچکترین کلام انتقادی نسبت به حکومت و آل سعود را به سرعت پیگیری می‌کند و زندان‌های این کشور مملو از زندانیان سیاسی است که شاید تنها یک انتقاد کوچک در فضای مجازی نسبت به سیاست‌های آل سعود داشته اند./1321/ب901/ک

ارسال نظرات