۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۵۶۷۸۹
خطیبان جمعه یمن:

مدعیان خادم الحرمینی در ماه رجب الحرام هم بر مردم یمن آتش گشودند

خبرگزاری رسا ـ حطیبان جمعه یمن از آحاد مردم این کشور خواستند که با وحدت کلمه در برابر اقدامات جنایتکارانه آل سعود ایستادگی کنند.
مساجد عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، خطیبان نمازجمعه در استان‌های محتلف یمن امروز از تمام مردم این کشور خواستند که با حفظ وحدت و یکپارچگی خود در برابر اقدامات جنایتکارانه عربستان سد مستحکمی ایجاد کنند و با وحدت کلمه پاسخ کوبنده‌ای به کشتار مردم بی‌دفاع یمن به دست آل سعود دهند.


ایشان در خطبه‌های نماز جمعه خود به نسل کشی آل سعود در عربستان اشاره کردند و افزودند: رژیم آل سعود که داعیه اسلام و خادم الحرمینی دارد با استفاده از سلاح‌های ممنوعه حتی در ماه رجب الحرام نیز به مردم مظلوم یمن رحم نکردند و بر آنان آتش گشودند.

 

امامان جمعه یمن نسبت به سکوت مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال جنایات آل سعود اعتراض کردند و افزودند: این سازمان‌های حقوق بشری هیچ گاه جرم را بر مبنای جرم بودن بررسی نمی‌کنند؛ بلکه اگر مجرم از هم‌پیمانان آنان باشد هر جنایتی که مرتکب شود و اگر حتی از سلاح‌های ممنوعه استفاده کند لب فرو می‌بندند.


ایشان شکست عربستان سعودی در یمن را عبرت بزرگی برای کسانی دانستند که گمان می‌کنند هنوز هم می‌توان با جنگ و خونریزی بر یک ملت آزاده و مستقل مسلط شد و تصریح کردند: مقاومت مردم یمن نشان داد که هیچ کشور و قدرتی با استفاده از زور و تسلیحات پیشرفته نمی‌تواند بر کشور مستقلی چون یمن سیطره پیدا کند./1321/ب901/ک

ارسال نظرات