۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۵۶۲۴۷
سخنگوی نیروهای ارتش یمن:

آل سعود برای فرار از باتلاق جنگ یمن در پی راه چاره است

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی رسمی نیروهای ارتش یمن از سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات جنگی ارتکابی آل سعود به شدت انتقاد کرد.
سخنگوي ارتش يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، غالب لقمان، سخنگوی رسمی نیروهای ارتش یمن در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: نیروهای تحت امر آل سعود با ارتکاب جنایات جنگی بی‌شمار و نسل کشی و استفاده از تسلیحات ممنوعه و موشک‌های هوشمند در حال ثبت یکی از بزرگترین جنایات تاریخ هستند که برای همیشه این ننگ بر پیشانی آل سعود خواهد ماند.


وی افزود: با این حال پس از گذشت قریب به یک ماه از این تجاوز آشکار عربستان به هیچ کدام از اهداف خود دست پیدا نکرده است و تنها با این کار خود را در باتلاقی فرو برده که برای گریز آن در پی راه و چاره است.

 

این مقام ارشد نیروی نظامی یمن شکست استراتژی آل سعود در تجاوز به یمن را نزدیک دانست و تصریح کرد: حتی کارشناسان نظامی سعودی نیز از نتیجه بخش بودن این تجاوز نا امید شده اند ومقامات عربستانی نیز به زودی به اشتباه خود پی می‌برند.

 

وی ضمن انتقاد شدید از مجامع بین المللی ذیربط به خاطر سکوتشان در برابر جنایات آل سعود، گفت: اصل اقدام تجاوزکارانه آل سعود یک نقض قانون آشکار و جنایتی برون مرزی است؛ اما اینکه این کشور در تجاوزخود از سلاح‌های ممنوعه و گازهای سمی استفاده می‌کند و هیچ سازمانی در سطح بین الملل نسبت به این اقدام واکنشی جدی از خود نشان نمی‌دهد قابل قبول نیست./1321/ب902/ک

ارسال نظرات