۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۵۶۲۱۳

سومین جشنواره فرهنگی امیرالمؤمنین در هند برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ سومین جشنواره فرهنگی سالانه امیرالمؤمنین(ع) به همت آستان‌های مقدس حسینی و عباسی به مناسبت میلاد با سعادت امام علی(ع) در شهر «حیدرآباد» هند برگزار می‌شود.
حرم امام علي(ع)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حیدر السلامی، رییس بخش اطلاع‌رسانی آستان مقدس امام حسین(ع)، از آمادگی آستان‌های قدس حسینی و عباسی برای برگزاری جشنواره فرهنگی امام علی(ع) در شهر حیدرآباد هند خبر داد.

 

وی افزود: این جشنواره فرهنگی 11 تا 15 اردیبهشت‌ماه با شعار «امیر مؤمنین(ع)؛ نعمتی ربانی و طریقتی انسانی»، برگزار خواهد شد.

 

السلامی تصریح کرد: دو دوره قبلی این جشنواره در شهر «لکنهو» هند برگزار شد، ولی امسال به‌منظور توسعه و گسترش ارتباط میان تمامی محبان و دوستدران اهل بیت(ع) در شهر حیدر آباد برگزار می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره محفل‌های قرآنی با مشارکت نخبگان، قاریان و مؤذنان آستان‌‌های مقدس عراق برگزار می‌شود و غرفه‌ای ویژه نیز به عرضه تألیفات و انتشارات آستان مقدس حسینی خواهد پرداخت.

 

السلامی در پایان بیان کرد: همچنین در این جشنواره مسابقات دینی ـ‌ اعتقادی و نیز نمایشگاه عکس و مراسم توزیع هدایای آستان‌های مقدس عراق برگزار می شود./980/ب102/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات