۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۵۶۱۳۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حمله آل سعود به یمن در جهت تأمین منافع صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به جنایات آل سعود در کشور یمن، گفت: وهابی‌ها ابزار صهیونیست‌ها و استکبار هستند که در راستای تحقق اهداف و خواسته های آنان گام بر می دارند.
امام جمعه فريدونکنار

حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار با اشاره به جنایات آل سعود در کشور یمن، گفت: وهابی‌ها ابزار صهیونیست‌ها و استکبار هستند که در راستای تحقق اهداف و خواسته های آنان گام بر می دارند.

 

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: مسلمانان یمن به چه جرمی مورد حملات هوایی وهابی‌ها قرار می گیرند که جنایات بسیاری بر آن صورت گرفته که نباید این گونه مورد ظلم قرار گیرند.

 

وی با بیان این که  برای از بین بردن یمن و زنان و کودکان بی‌دفاع  کودتا می‌کنند، بیان داشت: سؤوال ما اینجا است چرا برای دفاع از مردم مسلمان و بی دفاع غزه ائتلافی تشکیل نمی‌دهند و در کشور یمن به دنبال این کار هستند.

 

حجت الاسلام جلالی ادامه داد: امروز مسلمانان کشور یمن تحت حملات و جنایات موشک های آل سعود قرار داشته و جنایت های بسیاری به این مردم مظلوم صورت می گیرد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به حمایت های سازمان ملل از آل سعود متجاوز، گفت: سازمان ملل حمایت از جنایت های آل سعود دارد و چنین اقداماتی که از سوی آنان صورت می گیرد جای تاسف است.

 

امام جمعه فریدونکنار افزود: هرجا در جهان ظلمی صورت می گیرد باید به سازمان‌ملل پناه برد اما زمانی ‌که سازمان‌ملل و شورای امنیت به طور آشکار از این جنایات حمایت می‌کنند چاره‌ای جز مقاومت و ایمان به توان داخلی نمی‌ماند.

 

وی با اشاره به این که ایران اسلامی نه به یمن نیرو فرستاده و نه مشورت می دهد، تصریح کرد:  این نور انقلاب اسلامی است که در دل‌های مردم جهان روشن شده و حتی در آمریکا نیز ملت علیه رئیس‌جمهور خود به تظاهرات می‌پردازند.

 

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که ایران اسلامی امروز در جایگاه ارزنده و والایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی توانسته است در ابعاد مختلف به پیشرفت و تعالی دست یافته و الگویی برای همگان باشد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه ضامن اقتدار نظام اسلامی است، گفت: باید رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب اسلامی را به نحوی شایسته در جامعه اجرایی کنیم./950/ت302/ب1

ارسال نظرات