۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۲۵۵۶۴۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

رژیم آل سعود با کشتار مردم یمن چهره جنایت کارانه خود را به دنیا ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران، رژیم آل سعود را بازنده قطعی جنگ در یمن دانست و گفت: عربستان با کشتار مردم بی گناه یمن بار دیگر چهره جنایت کار خود را به دنیا نشان داد.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان فریدونکنار  با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رجب، اظهار داشت: آحاد جامعه اسلامی باید از ظرفیت معنوی این ماه ارزشمند در جهت تقویت تقوا بهره گیرند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، اذعان داشت: وهابی‌ها ابزار صهیونیست‌ها و استکبار هستند، مسلمانان یمن به جرمی مورد حملات هوایی وهابی‌ها قرار می‌گیرند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان این که آل سعود با چراغ سبز آمریکا و حمایت های رژیم صهیونیستی کشتار مردم بی گناه یمن را آغاز کرد، تصریح کرد: چرا کشورهای عربی برای دفاع از مردم مسلمان و بی‌دفاع غزه ائتلافی تشکیل نمی‌دهند و مسلمانان یمنی را زیر رگبار موشک‌های خود می‌گیرند.

 

حجت الاسلام جلالی گفت: عربستان با دلارهای نفتی خود، داعش، النصره، بوکوحرام و گروه‌های تروریستی را تقویت می‌کنند و این مشرک آل‌سعود است که جنگ‌های خاورمیانه را مورد حمایت خود قرار می‌دهد.

 

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران همچنین به ادامه حمایت‌های سازمان ملل از آل‌سعود متجاوز اشاره و خاطرنشان کرد: هرجا در جهان ظلمی صورت می‌گیرد باید به سازمان‌ملل پناه برد، اما زمانی‌که سازمان‌ملل و شورای امنیت به طور آشکار از این جنایات حمایت می‌کنند، چاره‌ای جز مقاومت و ایمان به توان داخلی نمی‌ماند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار با اشاره به این که ایران اسلامی نه به یمن نیرو فرستاده و نه مشورت می‌دهد، اذعان داشت: این نور انقلاب اسلامی است که در دل‌های مردم جهان روشن شده و حتی در آمریکا نیز ملت علیه رییس‌جمهور خود به تظاهرات می‌پردازند.

 

حجت الاسلام جلالی با بیان این که رژیم آل سعود با جنایت های خود در یمن زمینه سقوط و نابودی خود را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: این رژیم سرسپرده که فرمان بر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است با اقدامات مذبوحانه اش دیگر هیچ جایگاهی در میان کشورهای اسلامی ندارد.

 

وی با تأکید براین که سرنوشتی همچون صدام و دیگر دیکتاتورهای ملعون منطقه برای رژیم آل سعود متصور است، تأکید کرد: این رژیم نامشروع دیگر به پایان نزدیک شده و دیگر راه برگشتی برایش باقی نمانده است.

 

حجت الاسلام جلالی بیان داشت: آنهایی که شعار حقوق بشر می دهند اکنون در برابر یاوه گویی های رژیم صهیونیستی، آمریکا و آل سعود ساکت نشسته اند و در مقابل مظلومیت زنان و کودکان مسلمان یمن خاموش شده اند که این مسأله بیانگر عدم درایت و بی حاصل بودن حقوق بشرشان است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ادامه نیرنگ‌های آمریکایی‌ها در جهان، اظهار داشت: هنوز از میز مذاکره خارج نشدند که تفسیرهای دروغ را در دنیا به راه انداختند، بنابراین در این شرایط زمانی موفق می‌شویم با تدبیر  درس گرفتن از مبانی اسلامی، راه اقتصاد مقاومتی و استقلال سیاسی فرهنگی را طی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات