۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۵۵۶۱۰
مبلغ وهابی سعودی:

عربستان علاوه بر یمن باید امنیت داخلی ایران را متزلزل کند

خبرگزاری رسا ـ مبلغ وهابی ضمن حمایت از عملیات طوفان قاطع از آل سعود خواست تا امنیت ایران را نیز متزلزل کند.
عواجي مبلغ سعودي وهابي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محسن عواجی، مبلغ وهابی سعودی در برنامه تلوزیونی "حراک" در شبکه "فور شباب" عربستان، از آل سعود درخواست کرد تا به کمک ارتش دیگر کشورها تکیه نکنند و ائتلاف را به سمت و سویی هدایت کنند که علاوه بر یمن، امنیت داخلی ایران نیز متزلزل شود.


این مبلغ سعودی مدعی شد که عربستان با عملیات نظامی "طوفان قاطع" توانسته است بر تمام مناطق یمن سیطره پیدا کند و کار بزرگی را شروع کرده است؛ از این رو هر کشوری نمی‌تواند در این امر با او همراهی کند.


محسن عواجی مدعی شد که تمام کسانی ‌که نیروهای مستقر در یمن را بازوهای ایران می‌دانستند امروز دیگر در پی حملات جنگنده‌های ما به یمن و ناتوانی یمن در پاسخگویی به عملیات طوفان قاطع، این اعتماد به ایران را از دست داده اند.


این شیخ وهابی در ادامه ضمن تهمت به ایران مبنی بر دخالت در امور یمن گفت: عربستان باید از کسانی که در ایران از طوفان قاطع حمایت می‌کنند و مورد ظلم قرار می‌‌گیرند حمایت کند.


عواجی در پایان این مبلغ سعودی از تمام کسانی که طوفان قاطع را محکوم کرده اند به شدت انتقاد کرد و محمد حسنین هیکل، روزنامه نگار مشهور مصری را به دلیل انتقاد از اقدام عربستان مجنون خواند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات