۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۵۳۳۲
علمای یمن ساکن نجف:

حمایت شورای امنیت از جنگ علیه یمن نشان دهنده حاکمیت شریعت جنگل بر جهان معاصر است

خبرگزاری رسا ـ شورای علمای یمنی ساکن نجف اشرف، از حمایت شورای امنیت از جنگ عربستان سعودی علیه این کشور به شدت انتقاد کرده و خاطر نشان ساخت که سازمان ملل و شورای امنیت همیشه در کنار مستکبران و علیه مظلومان قرار دارند.
شوراي علماي يمن

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، شورای علمای یمن ساکن نجف اشرف با صدور پیامی از تصمیم شورای امنیت مبنی بر حمایت از جنگ عربستان سعودی علیه یمن به شدت انتقاد کرد.

 

در این پیام آمده است: حمایت شورای امنیت از جنگ سعودی، صهیونیستی و آمریکایی علیه یمن بدون شک نشان دهنده حاکمیت شریعت جنگل بر جهان معاصر است، حاکمیتی که طی آن، مستکبران و حاکمان ستمکار و ائمه کفر و گمراهی بر مردم حکومت می کند.

 

شورای علمای یمن افزود: این اقدام شورای امنیت همچنین ثابت کرد که معاهده ها و قوانین سازمان ملل و سازمان های بین المللی مبنی بر حمایت و توجه به حقوق بشر تنها جوهر بر روی یک برگه است و نقابی به شمار می آید که کشورهای مستکبر بر اساس مصالحشان از آن استفاده کرده و به توطئه پردازی علیه همه بشریت می پردازند.

 

این شورا تأکید کرد که سازمان ملل، شورای امنیت، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس در قبال رخدادهای فلسطین و عراق و افغانستان و بوسنی و میانمار و لیبی و همه کشورهای ستمدیده نشان داد در کنار طاغوت و استبار ایستاده و شمشیر را بر گردن مظلومان نهاده اند.

 

جهاد علیه تکفیری ها واجب است

 

علمای یمن ساکن نجف ادامه دادند: به جهانیان اعلام می داریم که به خدا توکل کرده و به تصمیم خدای شورای امنیت تکیه می کنیم نه تصمیم شورای امنیت. از همه مسلمانان و آزادگان جهان می خواهیم تحرک فوری نسبت به ساخت نظام جهانی مغایر این نظام وحشی و مخالف کرامت و حقوق و عزت و انسانیت مردم داشته باشند.

 

آنان ملت یمن را به صبر، ایثار، وحدت و جهاد در راه خدا تا تحقق پیروزی فراخوانده و تصریح کردند: ذبح سربازان یمنی در چارچوب سریال جنایت و قتلی است که تکفیری های القاعده و داعش مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی با هدف تسلط بر جوامع اسلامی رخ می دهند. تکفیری های القاعده و داعش قاتلانی هستند که جهاد علیه آنان واجب است و باید یمن را از شر آنان نجات داد.

 

در انتهای این پیام آمده است: از خداوند متعال می خواهیم یمن و مردم را از هر گزندی دور ساخته و ارتش و گروه های مردمی و همه شهروندانی که دارایی و جان و فرزندان خود را در راه دفاع از دین و سرزمین و ناموس و کرامت و عزت و حقوق انسانی تقدیم کرده اند را پیروز کند./980/ب901/د

ارسال نظرات