۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۵۵۲۶۳
رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب هنر به جامعه جهانی عرضه شود

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: هنرمندان ارزش‌های انقلاب اسلامی را در قالب هنر به جامعه و جهان عرضه کنند.
رييس بسيج هنرمندان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حسین قنادیان، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور امروز در همایش «نکوداشت روز هنر انقلاب اسلامی» که در سالن ارشاد نکا برگزار شد با بزرگداشت نام و یاد شهیدآوینی گفت: زندگی شهیدآوینی برگرفته از معرفت درونی این شهید بزرگوار است که باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

 

وی افزود: شهید آوینی نیز در این دو راهی تصمیم‌گیری، راه درست را با معرفتی که برایش ایجاد شده بود انتخاب کرد و اکنون نیز ما باید در انتخاب های خود راه را از بیراهه تشخیص داده و با انتخاب درست در جهت رضای خداوند و بصیرت افزایی در جامعه گام برداریم.

 

قنادیان با بیان این که هنرمندان ما باید امسال که مزین به رهنمودها و شعار رهبری در راستای همدلی و همزبانی ملت و دولت است بیش از گذشته در جهت اتحاد و همدلی تلاش کنند، اظهار داشت:  همدلی و همزبانی باید در راستای بقا و استحکام نظام اسلامی که یادگار شهدای گرانقدر است، باشد.

 

وی افزود: هنرمندان باید در سال جدید پرچم داری کند و هنر انقلابی و اسلامی را به مردم عرضه کنند و سعی کنند پیام رسانانی باشند که در قالب هنر، راه و مرام شهدا را انتخاب کنند.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: انتخاب صحیح در زندگی، توجه به زندگی و وصایای شهدا، و انتخاب راه حق از مسائل مهمی است که باید در سال جدید برای حفظ عزت ایران اسلامی و تحقق آرمان های این نظام بیش از گذشته مورد توجه ما باشد.

 

قنادیان با بیان این که مردم ایران ملتی با عزت هستند، یادآور شد: کسی حق تحقیر ملت ایران اسلامی را ندارد و هنرمندان باید عزتمندی های مختلف ایران اسلامی و مردم را در قالب هنر و با سرپنجه و تدبیر هنری به جامعه بشناسانند.

 

رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور ادامه داد: در کانون بسیج هنرمندان راه برای هنرنمایی اسلامی و انقلابی آماده است و امیدواریم هنرمندان با قدم و قلم زدن در این مسیر آماده شده، خط و مسیر بالنده شهدا را ادامه داده و موجب پویایی و رشد جامعه شوند.

 

قنادیان همچنین با بیان این که تا کنون دو هزار و 60 هنرمند شهید در کشور شناسایی شدند، یادآور شد: کنگره این شهدا به مرور برگزار می‌شود تا این ستارگان درخشان، الگوی معرفت‌افزایی باشند و در چرخه زندگی فراموش نشوند.

 

مسؤول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نکا نیز در سخنانی گفت: معجون شدن هنرمندان با فرهنگ دینی و انقلابی و شهید و شهادت از جمله مسائلی است که در این کانون که از امروز بنام کانون بسیج هنرمندان شهید آوینی نکا نام گرفته توجه شده است و معتقدیم که با فرهنگ شهید و شهادت ضربه نمی خوریم.

 

محمد علی صفرپور افزود: این همایش به پاسداشت روز هنر انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی، ارزش هنر انقلاب اسلامی و پاسداشت بسیج هنرمندان برگزار شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات