۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۲۵۵۱۹۵

فعالیت 360 کانون فرهنگی و هنری مساجد در لرستان

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان با بیان این که مجوز فعالیت 22 کانون فرهنگی و هنری مساجد داده شد، گفت: اکنون 360 کانون فرهنگی و هنری مساجد در لرستان فعالیت می کنند.
حجت الاسلام موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: مجوز فعالیت و راه اندازی 22 کانون فرهنگی هنری در مساجد لرستان داده شد.

 

وی تصریح کرد: از این 22 کانون فرهنگی هنری مساجد، 15 کانون در روستاهای استان لرستان و هفت کانون شهری هستند.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان بیان داشت: کانون های فرهنگی وهنری مساجد چراغ فرهنگ را در روستاها روشن می کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سهم راه اندازی کانون مسجد در استان هفت کانون اعلام شده بود، خاطرنشان کرد: با پی گیری های به عمل آمده، مجوز راه اندازی کانون فرهنگی و هنری در لرستان به 22 کانون رسید.

 

وی در ادامه با اشاره به سیاست های ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهار داشت: براساس این سیاست 60 درصد از کانون های فرهنگی وهنری در مناطق روستایی راه اندازی می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان مهم ترین رویکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد را ترویج و تبیین فرهنگ دینی در جامعه بیان کرد.

 

کانون های مساجد نقش مؤثری در مقابله با هجمه های فرهنگی دارند

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مؤثری در مقابله با هجمه های فرهنگی دارند، افزود: این کانون ها تلاش می کنند جوانان را در برابر تهاجم فرهنگی و دسیسه های دشمن توانمند کنند./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات