۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۵۵۱۳۲
کارشناس عربستانی:

نسل کشی آل سعود فجیع تر از جنایت های رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ پژوهشگر سیاسی عربستانی اقدامات تجاوزکارانه آل سعود را محکوم کرد و مردم یمن را هوشیارتر از آن دانست که فریب توطئه‌های رژیم آل سعود را بخورند.
فواد ابراهيم فعال سياسي عربستاني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فواد ابراهیم، کارشناس و پژوهشگر سیاسی در عربستان سکوت کشورهای غربی و عربی در قبال ظلمی که از جانب آل سعود در یمن اتفاق می‌افتد را محکوم کرد.

 

وی به مقایسه رفتار اسراییل و عربستان در جنگ های نابرابر پرداخت و گفت: جای تعجب است که اسراییل به عنوان رژیمی غاصب در جنگ‌افروزی‌های متعدد خود دشمنی‌های که از آل سعود سر زده است انجام ندادند و در نسل کشی پا فراتر از جنایت های رژیم صهیونیستی گذاشته است.

این کارشناس عربستانی افزود: عربستان با جنگنده‌های خود بسیاری از زیرساخت‌های یمن را مورد هدف قرار دادند و مراکز تجاری و فروشگاه‌های این کشور را ویران کردند. همچنین آل سعود به هواپیماهای صلیب سرخ و سازمان‌های حقوق بشری اجازه کمک رسانی به مردم بی‌دفاع یمن را ندادند.

 

 

 

وی در ادامه به دلایل ناکامی عربستان در بسیج کردن نیروهای مخالف علیه انصارالله اشاره کرد و ابراز داشت: مردم یمن هوشیارتر از آن هستند که فریب این توطئه را بخورند، چرا که در افت و خیزهای سیاسی اخیر کاملا با طبیعت توطئه و استعمارگری آشنا شده اند.

 

فواد ابراهیم سیاسی تصریح کرد که عربستان در پی شوراندن مردم جنوب یمن علیه ارتش  و کمیته‌های مردمی است تا از این طریق بتواند از داخل یمن به جنبش مردمی انصارالله به عنوان قدرت حاکم در این کشور ضربه بزند. اما آل سعود در این برنامه شکست خورده و راه به جایی نبردند./1321/902/ک

 

ارسال نظرات