۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۲۵۴۹۶۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

امنیت امروز کشور مرهون هوشیاری و تلاش نیروهای مسلح است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری به وضعیت امنیت در ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان این که کشورمان از لحاظ امنیت در شرایط بسیار بالایی قرار دارد گفت: امروز به برکت حاکم بودن اسلام در ایران اسلامی امنیت در کشور چند برابر کشورهای دیگر است.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع نیروهای مسلح استان افزود: نیروهای مسلح به خصوص، ارتش، با امکانات مادی و معنوی و تجهیزات نظامی که به موجب تحریم های بین المللی به دست آمدند، موقعیت ممتازی نسبت به گذشته به دست آوردند. 

 

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران، امروز به مدد دستاوردهای معنوی، مادی و نظامی، در صحنه های مختلف بین المللی و منطقه ای حضور فعال دارد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: به پشتوانه همین دستاوردهای ارزشمند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروی دریایی ارتش با حضور در آب های بین المللی، امنیت سایر کشورها را هم تامین می کند.

 

آیت الله نورمفیدی چنین دستاوردها و توفیقاتی را در تاریخ ایران، بی سابقه ذکر کرد و آن را مرهون مدیریت حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا دانست.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمن با آغاز جنگ تحمیلی به خیال خود فکر می کرد می تواند به راحتی در کشور نفوذ کند، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از حضور ملت ایران در جبهه های حق علیه باطل بود.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که فرزندان این مرزوبوم با همه توان خود در برابر دشمنان تا دندان مسلح ایران اسلامی ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد: پیروزی در جنگ تحمیلی با تقوا و ایمان رزمندگان و همچنین پیروی از ولایت فقیه حاصل شد.

 

وی با اشاره به این که امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه نقش آفرینی های ولایت فقیه از عزت جهانی برخوردار است، بیان داشت: دشمنان امروز همه توان خود را برای تضعیف این جایگاه مهم به کار گرفته اند.

 

امام جمعه گرگان در ادامه سخنان خود به وضعیت امنیت در ایران اسلامی اشاره کرد و با بیان این که کشورمان از لحاظ امنیت در شرایط بسیار بالایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت حاکم بودن اسلام در ایران اسلامی امنیت در کشور چند برابر کشورهای دیگر است.

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: ثبات امنیت در ایران به خاطر داشتن مردم ولایتمدارمان به ویژه نیروهای مسلح به ایمان، اعتقاد به باورهای دینی، تقوای الهی و وفاداری به نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در مدیریت ارتش اظهار داشت: امام راحل برای همراهی ارتش، بدنه آن را مورد نصیحت قرار می داد و در عین حال، امرای آن را تهدید می کرد. 

 

امام جمعه گرگان تصریح کرد: امام خمینی(ره) از ارتش و مردم می خواست که از رودررویی با یکدیگر پرهیز کرده و سربازان را به فرار از پادگان ها دعوت می گرد.

 

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: همین مدیریت عالمانه و مدبرانه امام راحل موجب شد تا بدنه ارتش از فرماندهی شاه خارج و در اختیار رهبری انقلاب قرار گیرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات