۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۵۴۷۹۴
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

آل سعود از مقاومت مردم یمن و بیداری اسلامی وحشت دارد

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: آل سعود از مقاومت مردم یمن و بیداری اسلامی احساس خطر می‌کند.
حجت الاسلام مجتبي فتح الهي نژاد

حجت الاسلام فتح الهی نژاد، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: هرگونه تجاوز و تعدی نسبت به کشورهای مسلمان نمی تواند مورد بی توجهی کشور ایران قرار بگیرد.


حجت الاسلام فتح الهی نژاد افزود: جمهوری اسلامی ایران قطعاً در حمایت از کشورهای اسلامی که مورد تجاوز دشمنان اسلام قرار گرفته اند از آنچه که در توان دارد دریغ نخواهد کرد.


وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان یمن به دنبال این هستند که حاکمیت کشور خود را خودشان به دست بگیرند، اظهار داشت: تهاجم نظامی به یمن، برنامه ای است که صهیونیست ها برای آل سعود تدارک دیده اند و از مقاومت مردم یمن احساس خطر کرده و مورد پسند آن ها نمی باشد، از این رو کشور یمن را مورد تجاوز قرار داده و به این شکل می خواهند بر این کشور مسلط شوند.


معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، افزود: کشور یمن مردم مقاومی دارد و هر کشوری به این سرزمین طمع کرده و آن را مورد حمله نظامی قرار داده، سرانجام با خفت و سرشکستگی آن را ترک کرده است، امیدواریم با یاری خداوند بتوانند در برابر فشارهایی که به این کشور وارد می شود ایستادگی کرده و به اهداف خود برسند.


حجت الاسلام فتح الهی نژاد تصریح کرد: کشور عراق نیز که مورد تجاوز نیروهای تکفیری قرار گرفته، با بسیج شدن نیروهای مردمی و ارتش عراق توانسته در مقابل تجاوز گران ایستادگی کند و به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا نیز که نقش زیادی در حمایت از کشورهای عربی برای تجاوز نظامی به یمن را دارد، حمایت کامل خود را از متجاوزان در زمینه تجهیزات جنگی اعلام داشته است.


وی در پایان گفت: این تجاوزی آشکار است و مردم یمن با آن مقابله می کنند و امیدواریم که با حفظ وحدت به پیروزی دست پیدا کنند./967/ت302/ب4

ارسال نظرات