۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۲۵۴۷۴۸

تجمع دانشجویان همدانی در اعتراض به جنایات آل سعود

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان همدانی با تجمع در دانشگاه بوعلی سینا، اعتراض و انزجار خود را از اقدامات اخیر رژیم آل سعود اعلام کردند.
تجمع دانشجويان همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب، دانشجویان همدانی امروز با تجمع در دانشگاه بوعلی سینا، اعتراض و انزجار خود را از اقدامات اخیر رژیم آل سعود اعلام کردند.

 

حجت الاسلام مصطفی رستمی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بو علی همدان، در این تجمع اظهار داشت: اقدامات مسؤولان در حمایت از ایرانیان باید قاطعانه باشد.

 

وی اضافه کرد: آل سعود در بسیاری از جنایات اخیر مانند تأسیس القاعده، مسائل فلسطین و رفتارهای گروه داعش دخالت داشته و در حال حاضر نیز با کشتارهای بی رحمانه در یمن و تعرض به مرزهای این کشور مستقل، بار دیگر چهره غرب زده خود را به نمایش گذاشته است.

 

محمد علی مرادیان، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی، نیز در این اجتماع اعلام کرد: زمان زیادی از جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه نمی گذرد که این بار آل سعود به نیابت از آل یهود، در یمن، جنایاتی به مراتب هولناکتر را رقم زدند.

 

وی در ادامه افزود: عربستان با جنایات متعدد و آشکار خود در رابطه با یمن و کشتار صدها غیر نظامی، اتحاد مسلمانان را خدشه دار و قلب آزادگان جهان را جریحه دار کرده است.

 

مرادیان با بیان اینکه اسلام واقعی به دنبال حمایت از مظلوم است و تعصبات قومی در آن جای ندارد، افزود: در رابطه با اقدام بی شرمانه و هتک حرمت به چند زائر ایرانی، باید اقدامات جدی صورت بگیرد و سکوت جایز نیست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت کشور و استانداری و فرمانداری ها باید با تجمع علیه اقدامات اخیر عربستان و جنایاتش موافقت کرده و مجوزهای لازم را صادر کنند./967/پ203/ب4

ارسال نظرات