۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۵۴۳۴۸
استاد حوزه علمیه مازندران:

آل سعود فرمان بر آمریکا و صهیونیست ها در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن جنایات آل سعود در یمن، گفت: عربستان فرمان بر آمریکا و صهیونیست ها در منطقه است.
امام جمعه گلوگاه

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه  با محکوم کردن جنایت آل سعود در یمن افزود: حمله عربستان نسبت به مردم بی دفاع یمن نه تنها از مقاومت مردم مسلمان این دیار کم نمی کند بلکه آنان استوارتر در رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند.

 

وی اظهار داشت: عربستان  بدون توجه به مردم مسلمان یمن و تنها برای اطاعت از صهیونست و نوکران دست نشانده دست به نشل کشی در یمن زده است که این حملات به دور از انسانیت است.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که کشته و زخمی کردن زنان و کودکان بی گناه یمن و بمباران مناطق حساس و مؤثر این کشور بیانگر برنامه ریزی از قبل شده است، گفت: مسلمانان جهان نباید اجازه تجاوزات بیشتر عربستان و به خاک و خون کشیدن ملت بی گناه این سرزمین را بدهند بلکه باید با اتحاد و برادری در برابر عربستان و استکبار و صهیونیست بیایستند.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اعلام این که این جنایات عربستان در یمن به دلیل شکست های پی درپی عربستان و هم پیمانانش در چند سال گذشته در کشورهای سوریه، عراق، بحرین صورت گرفته است، اظهار داشت: شهید شدن حدود 200 کودک در جریان حملات هوایی دولت ریاض به یمن رسوایی و ننگ تاریخی دیگری برای آل سعود در دنیای کنونی بدنبال است که فریاد رسوایی عربستان به جهان رسیده است.

 

وی ادامه داد: عربستان از شیعیان خود، مردم یمن و از ایران اسلامی می ترسد  و این ترس او باعث جنگ شده و چون فکر می کند که یمن بر علیه او کاری انجام می دهد که البته روزی می رسد که یمنی ها عربستان را تصاحب خواهند کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عربستان تنها به دنبال تحقق منافع آمریکا در منطقه است، تصریح کرد: مدیریت جنگ علیه مردم بی گناه یمن در اختیار عربستان نیست، بلکه مدیریت این جنگ در اختیار آمریکا و صهیونیست ها است و به حتم که عربستان از این جنگ نابرابر متضرر می شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی افزود: جنایات عربستان در یمن همچون جنایات صهیونیست ها در غزه است که تجربه نشان داده است که کشتن کودکان و زنان بی دفاع، شهامت نیست بلکه جنایتی است که صهیونیست ها نیز انجام دادند اما جز روسیاهی چیزی برای آنها نماند و آل سعود نیز از این جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به دست نخواهد آورد.

 

امام جمعه گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حرکت غیر اخلاقی مأموران عربستانی در فرودگاه، گفت: در مورد این اتفاقات اخیر باید با عربستان برخورد جدی صورت گیرد در غیر آین صورت آنها جسورتر می شوند./1317/ت302/ب1

ارسال نظرات