۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۲۵۳۸۵۰
استاد حوزه و دانشگاه:

گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه موجب هراس غرب شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که هراس غرب از فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران است، گفت: آمریکایی ها ناراحت هستند که یاد و خاطرات شهدای گرانقدر یادآوری مردم می شود.
گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه موجب هراس غرب شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علیجان زاده، استاد حوزه و دانشگاه عصر امروز در سی امین سالگرد و یادواره شهید رستم علیزاده و شهدای مدافع حرم شهرستان آمل که در حسینیه لاله های زهرایی برگزار شد با بیان این که همه ما مدیون شهدا و خانواده های معظم آنان هستیم، گفت: باید تلاش کنیم تا سیره شهدا را به نحوی ارزنده در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

 

وی با اشاره به این که آمریکا و چند کشور که خود را ابرقدرت می دانند در برابر ما قرار گرفتند، بیان داشت: اگر ایران اسلامی به دنبال فناوری هسته ای است تنها می خواهد آن را در مسیر پیشرفت های علمی استفاده کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: ما می خواهیم از انرژی هسته ای استفاده کنیم تا سطح علوم خود را افزایش دهیم که باید بدانیم آمریکا شیطان بزرگ است و با ماهیت ما مشکل دارد.


حجت الاسلام علیجان زاده افزود: از آن روزی که گفتیم می خواهیم بر آموزه های دینی بایستیم همه دنیا برای مقابله با ما دست در دست هم داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بدترین بلاها را بر سر ما آوردند که اگر این مسائل بر سر کشورهای دیگر می آمد در نخستین روزها از بین می رفتند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که هشت سال دفاع مقدس را با دستان خالی اداره کردیم، گفت: امروز توانستیم به جایگاه ارزنده و والایی رسیده که باید بدانیم انرژی هسته ای بهانه است و آن ها در دوران انقلاب با ما مشکل دارند و با توجه به ایستادگی که انجام دادیم سر خود را بلند کرده و اقتدار داریم.

 

حجت الاسلام علیجان زاده ادامه داد: بدترین بمب های شیمیایی و جنگی را در دفاع مقدس در شهرهای ما آزمایش کردند و این جنگ بسیار غریبانه پیش رفته است.

 

وی تصریح کرد: آمریکایی ها گستاخانه بیان می دارند گزینه نظامی روی میز است که کم کم تو خالی بودن این ها دارد برای همه مردم دنیا اثبات می شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که هراس غرب از فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران است، گفت: آمریکایی ها ناراحت هستند که یاد و خاطرات شهدای گرانقدر یادآوری مردم می شود.

 

حجت الاسلام علیجان زاده در پایان با تاکید بر این که آمریکا جرآت حمله نظامی به ایران را ندارد، بیان داشت: به حول قوه الهی تا زمانی که پای ولایت بایستیم خداوند منان به ما عنایت می کند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات