۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۵۳۷۷۱

شهادت 180 کودک یمنی در حملات جنگده‌های عربستانی

خبرگزاری رسا ـ از ابتدای تجاوز عربستان به یمن تاکنون ۱۸۰ کودک یمنی به شهادت رسیده‌اند این در حالی است که سردخانه‌های بیمارستان‌های عدن پر از اجساد قربانیان حملات سعودی شده و دیگر توان پذیرش اجساد بیشتر را ندارد.
شهادت کودکان يمني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، از ابتدای حملات هوایی عربستان سعودی تاکنون کودک 180 یمنی به شهادت رسیده‌اند.

 

از سوی  دیگر خبرها حاکی است، سردخانه‌های بیمارستان‌های عدن پر از اجساد قربانیان حملات سعودی شده و دیگر توان پذیرش اجساد بیشتر را ندارد.

 

همچنین شهر الحوطه در استان لحج واقع در جنوب شرقی صنعا نیز با بحران انسانی خطرناک مواجه است و اجساد قربانیان حملات سعودی روی زمین رها شده است.

 

این در حالی است که پیش از این رسانه‌ها اعلام کرده بودند که بیمارستان‌های یمن در نتیجه حملات هوایی بی وقفه عربستان با کمبود شدید امکانات پزشکی و بهداشتی برای مداوای مجروحان مواجه هستند.

 

عربستان از بامداد ششم فروردین، پس از شکست تمام طرح‌ها و سیاست‌هایش در یمن، به گزینه نظامی روی آورد و مناطق مختلف یمن را آماج حملات هوایی خود قرار داد، برخی کشورهایی که از نظر اقتصادی به کمک‌های عربستان نیازمند هستند، با عربستان در تجاوزات آشکار به یمن همراه شده‌اند. از آغاز تجاوز عربستان به یمن صدها نفر از شهروندان یمنی که بین آنها شمار زیادی زن و کودک دیده می‌شوند، به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند./1321/د102/ک

ارسال نظرات