۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۵۳۰۸۵
امام جمعه قزوین:

مسؤولان در خدمت رسانی به مردم عادلانه رفتار کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: مسؤولان باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا امکانات رفاهی به صورت عادلانه بین مردم توزیع شود.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني،امام جمعه موقت قزوين حجت الاسلام عابديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبیک خدمت به مردم را مهم ترین مسأله مسؤولان دانست و بیان داشت: خدمت به این مردم باید برای شما اعضای شورای شهر و شهردار نصب العین قرار گیرد.

 

وی با بیان این‌که مجموعه شورای شهر آبیک و شهردار مسؤولیتی مهم و خطیر در ارتباط با آحاد مردم این شهر دارند گفت: شما همه از چهره هایی هستید که خدمت به مردم، توسعه و عمران این شهر را در اولویت کارهای خود قرار داده‌اید.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همه کارهای شما با اهمیت بوده و آن چیزی که برای مردم تاثیرگذار است این است که بتوانید در مسیر رفع مشکلات و امور رفاهی مردم گام بردارید.

 

وی در ادامه با اشاره به سیره‌ای از امیرمومنان(ع) که خود نمونه عدالت بودند اظهار کرد: شما مسؤولان و شهردار باید به این نکته توجه کنید که بتوانید امکانات رفاهی برای مردم به صورت عادلانه بین مردم توزیع و برنامه‌ریزی شود.

 

این کارشناس تفسیر قرآن بیان داشت: در یک شهر همه مسایل از جمله مسأله آب، مسکن، برق، جاده و دیگر موضوعات بسیار مهم بوده و اینکه چطور بتوانیم این موارد را به صورت عادلانه در بین مردم تقسیم کنیم بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان به مشکل کمبود آب اشاره کرد و ابراز داشت: تلاش کنیم که مردم و همه آحاد جامعه را به صرفه جویی و تقوا دعوت کنیم چون توجه به این مسأله برکات فراوانی در برخواهد داشت.

 

در ابتدای این دیدار مهندس امامقلیان، شهردار شهرستان آبیک به گزارشی از برنامه های شهرداری آبیک اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شهردار و اعضای شورای شهر با همدلی و وحدت در تلاش هستند که بتوانیم مسایل و مشکلات مردم شهر آبیک را در خصوص مسایل عمرانی و رفاهی فراهم آوریم./955/پ202/ب4

ارسال نظرات