۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۵۲۳۷۴

رونمایی از کتاب نهمین جشنواره رویش + فایل پی دی اف

خبرگزاری رسا ـ کتاب نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش که به معرفی آثار مسابقه ملی، جوانه‌های رویش و خارج از مسابقه در بخش های مستند، داستانی و پویانمایی می پردازد، رونمایی شد.
حوزه هنري

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، کتاب نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش رونمایی شد و مخاطبان برای مطالعه این کتاب به صورت پی دی اف می توانند با کلیک بر روی لینک نهمین جشنواره رویش در سایت www.artfest.ir آن را مشاهده کنند.

 

بنا بر این گزارش، این کتاب علاوه بر معرفی هیأت انتخاب و هیأت داوران جشنواره به معرفی آثار مسابقه ملی و جوانه های رویش و خارج از مسابقه در بخش های مستند، داستانی و پویانمایی می پردازد.

 

این کتاب در بخش فیلم ها علاوه بر معرفی عوامل فیلم، به خلاصه ای از آن و بیوگرافی کارگردان های فیلم نیز می پردازد. معرفی آثار بخش بین الملل و فیلم سازان مسلمان جشنواره نیز از بخش های دیگر این کتاب محسوب می شوند.

 

مروری بر آثار فیلم ساز کشورمان هادی مقدم دوست، اکران های ویژه، عکس های جشنواره و آرای هیئت داوران نیز دیگر بخش های این کتاب را تشکیل می دهند.

 

گفتنی است، جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش محملی برای معرفی قابلیت سینمای دینی در ابعاد ملی است تا بستری مناسب جهت عرضه فیلم سازانی باشد که آثارشان مفهوم دین، اخلاق، امید و نجابت را ترویج می کند و نیز عرصه ای برای پدید آوردن انگیزه و امید در فیلم سازان جوان و آینده سازان سینمای حرف های ایران است.

 

شایان ذکر است، نهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش در دو بخش ملی و بخش جوانه های رویش و بخش خارج از مسابقه و در سه قالب مستند، پویانمایی و مستند از 5 تا 8 اسفند در پردیس سینما آزادی برگزار شد./998/د102/ق

ارسال نظرات